Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny.


czucz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Po raz drugi w przeciągu roku moja A4 weszla w tryb awaryjny - znaczek ESP i świeca, max 1100 obrotów i 20-30km/h. Pierwszym razem ustąpiło po 10-15 minutach, wczoraj po około 3h. Po pierwszym trybie awaryjnym sprawdzona szczelność puszki kompa, odpływy podszybia (w 100% drożne), gródź, pedał gazu(rezystancja ok) - wszystko suche, woda nie dostaje się do auta. Macie może pomysł czego szukać dalej (może to sterownik od ABS)? Jedyny fakt łączący te wydarzenia to dośc ostre hamowanie przy mega ulewie ;-/.

Po podłączeniu vcds-a mam następujące błędy (identyczne były za pierwszym razem):

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Part No: 8E0 907 401 AF
Component: 2.5l V6 TDI G000SG 0060
Coding: 02002
Shop #: WSC 28231
VCID: 69DFCDE6130E88562C3-4A3A
WAUZZZ8E36A130534 AUX6Z0E0124832

1 Fault Found:
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb
Part No SW: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK
Component: ESP8 front H05 0120
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0004517
Shop #: WSC 06325 000 00000
VCID: 285988E29B84715EF3D-807D

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101101
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 35
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x6222
Hex Value: 0x0027
Hex Value: 0x01AB
Hex Value: 0x0001

Dzięki za zerknięcie, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki błąd po umyciu auta. Auto nie reagoealo na gaz. Blad był czujnika polozenia pedalu gazu. Wiązka przy kompie zgnila dostawala sie woda i musialem poczrkac aż wyschnie i wtedy auto hulalo. Może te info ci pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź - ta wiązka pobieżnie sprawdzona, wygląda ok, ale jutro jeszcze raz to sprawdzę bo przy okazji znalazłem nowy trop:

  • Accelerator Position Sensor faults can be caused by issues with the Oxygen Sensor(s) and it's wiring. Please verify this BEFORE replacing the ECM or Accelerator Pedal. Accelerator Pedal failure is very rare.

Być może woda dostała się do kostki/połączenia/przetarcia izolacji z tylną sondą lambda, a z tego co wyczytałem na jakimś forum tunerskim tylna sonda i pedał przyspieszenia są ze sobą w ECU powiązane wewnętrznymi obwodami i to może powodować tego typu atrakcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...