Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc w analizie logów. Szarpie silnikiem


Zygi031

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim 1.9 tdi 101km AVB.

Auto szarpie przy przyśpieszaniu na 3,4 i 5 biegu w okolicach 1600- 2000 obrotów już zaczyna trzęść autem,po rozgrzaniu silnika. turbo bez luzów, kierowniczki wyczyszczone, kupiłem nowy n75, nowe filtry- paliwa ,powietrza....egr i kolektor wyczyszczony....listwa zasilającą pd. wymieniona, nowy map sensor i czujnik temp. płynu chłodniczego. komputer pokazuje błąd stały J538 . Nic więcej..... proszę o pomoc.

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_259728.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259729.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259730.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259731.html

DYNAMICZNE:

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_259727.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_259726.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_259725.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_259724.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_259723.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259722.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259721.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_259720.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259719.html

STATYCZNE:

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_259714.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_259713.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_259718.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_259717.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_259716.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_259715.html

Edytowane przez Zygi031
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przyspieszaniu strasznie duże bipy masz na minusie. Zazwyczaj są one na plusie jaknpd sie zużywają. Do sprawdzenia cisnienie paliwa na pompie vacum. Bipy minusowe to zazwyczaj mało paliwa niskie ciśnienie lub gdzieś uszczelki na wtryskach puszczają gubi cisnienie i ropa idzie do oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przyspieszaniu strasznie duże bipy masz na minusie. Zazwyczaj są one na plusie jaknpd sie zużywają. Do sprawdzenia cisnienie paliwa na pompie vacum. Bipy minusowe to zazwyczaj mało paliwa niskie ciśnienie lub gdzieś uszczelki na wtryskach puszczają gubi cisnienie i ropa idzie do oleju.

Olej sprawdzałem jest czysty bez ropy, sprawdze vacum, a ten błąd? On właśnie jest od pompy w zbiorniku...może to jej wina.. Dziękuje za sugestię :)

Przy przyspieszaniu strasznie duże bipy masz na minusie. Zazwyczaj są one na plusie jaknpd sie zużywają. Do sprawdzenia cisnienie paliwa na pompie vacum. Bipy minusowe to zazwyczaj mało paliwa niskie ciśnienie lub gdzieś uszczelki na wtryskach puszczają gubi cisnienie i ropa idzie do oleju.

Olej sprawdzałem jest czysty bez ropy, sprawdze vacum, a ten błąd? On właśnie jest od pompy w zbiorniku...może to jej wina.. Dziękuje za sugestię :)

Zastanawia mnie tylko dlaczego gdy auto jest zimne jedzie aż miło. A gdy osiągnie temperaturę 80-90st.zaczyna już go dławic ,trząść przy przyśpieszeniu. Czemu temperatura mu szkodzi....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niskie ciśnienie z pompy z bakubtez moze byc powodem dlawienia. Mozesz podmienić od kigos i zobaczyc. Trzeba krok po kroku eliminować podejrzane podzespoly tym bardziej że masz błąd zwiazany z pompa z baku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę z baku wyciągnąłem, przedmuchałem ,niby czysta...zrobiłem test z butelką.pompa paliwa napełniła butelkę błyskawicznie.... Tylko jakie ma ciśnienie? Muszę to jakoś sprawdzić...

Mój mechanik upiera się że jeśli chce się pozbyć problemu muszę wymienić pompowtryski. A że nie wiadomo który to chyba wszystkie... Mówi że jak pompowtryski nie nabija błędu, to ma uszkodzenie mechaniczne i nie ma innej opcji... :( Ja liczę jednak że znajdę przyczynę gdzie indziej...

Edytowane przez Zygi031
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim stanie jest walek na wtryskach? Niech mechanik zmierzy sufmiarka oraz wyreguluje wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim stanie jest walek na wtryskach? Niech mechanik zmierzy sufmiarka oraz wyreguluje wtryski.

Jak wymieniałem listwe od pd. Widziałem że był już trochę podtarty...jutro wyreguluje pd. Mam pytanie czy pompa w zbiorniku ma wytwarzać ciśnienie? Czy jej zadaniem jest tylko podanie paliwa? Zdjołem przewód paliwowy z filtra i okazało się że podaje paliwo bardzo szybko. Czy to już vacum pompa wysiada?

A wszystko zaczło się od tego gdy przy wyprzedzaniu auto przestało jechać... Straciło moc. Gaz w podłogę a tu prędkościomierz ani drgnie... Zjechałem z drogi ponownie uruchomiłem auto i wszystko było jak dawniej... Potem znowu to samo... Vcds pokazał błąd (575 chyba) związany z zapieczonymi kierowniczkami Turbo lub n75. Wymieniłem n75 i wyczyścilem kierowniczki.... Przy tym wyczyściłem kolektor dolotowy i egr... Problem raptownego braku mocy juz nie wrocil ale zaczęło się szarpanie.... I tak już może że dwa miesiące.... :( robiłem test na zaślepienie wężyka egr...nic nie pomogło...

  1. efektów brak.... może to być pompa tandemowa? za słabe ciśnienie paliwa daje i auto szarpie?

    Paliwo zimne działa ok a jak temp. złapie paliwo zmienia gęstość i juz nie pompuje jak trzeba???

  1. efektów brak.... może to być pompa tandemowa? za słabe ciśnienie paliwa daje i auto szarpie?

    Paliwo zimne działa ok a jak temp. złapie paliwo zmienia gęstość i juz nie pompuje jak trzeba???

Jaką temperaturę powinno mieć paliwo przy 90st. Na zegarze?

Edytowane przez Zygi031
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...