Gość Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Witam wszystkich. Mam od jakiegoś czasu dziwne akcje z układem chłodzenia. Po padniętej wody wymieniłem krócieć z tyłu silnika i wszystko było ok. Zauważyłem jednak że przewody wody sa bardzo twarde, oczywiście gdy autko sie nagrzeje. W zbiorniczku woda ładnie sie przelewa itd. Przewodu na górze chłodnicy nie jestem w stanie scisnąć do tego stopnia co by wewnętrzne ścianki sie dotknęły. Zauważyłem też że z tego krócca woda z tyłu silnika troszke jednak ubywa tego płynu tj. 100ml na 3000 km . Problem drugi występuje od dwóch dni. Kokretnie, podczas jazdy temp silnika wacha się. Jechałem se np. dziś autostrada spokojnie 120 i temp. nagle zaczeła se spadac do ok 70 stopni po czym wracała na 80 i znowu na 70 by później osiągnąć 90. Zatrzymałem sie temp. na 60 po czym na 80 i z powrotem na 70 i tak w kółko. Woda w zbiorniku jest, ciśnienie jest, ubytków nie widać. Góny wąż gorący jak cholera a dolny letni a nawet chłodny. Przed wystapieniem problemów rutynowo przeleciałem całe autko vagiem i tak mnie zastanowiło że w wejściu w sekcje Instruments i na którymś tam kanale była temp. 102 stopnie a na zegarach 90. Ogrzewanie działa prawidłowo. Czy to czujnik ? Jak tak to który bo w tym króćcu co wymieniałem to są dwa . Trzeci problem to taki że czasem jak wyłącze klime to wiatrak dalej zasuwa , czasem kręci sie tak szybko że w sumie mógłby odlecieć. Klima działa prawidłowo. Czasem ma tak że podczas jazdy sama sie włączy, ale dzieje sie to bardzo sporadycznie . Gdy wiatrak po wyłączeniu sie klimy działa wiąż to zgasze autko, odpale i juz jest ok. Co to może być ? Co sądzicie o firmie FAE oraz Delphi jeśli chodzi o te czuniki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się