Gość Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Witam Panowie od czasu zakupu auta borykam się z głośnym wydechem powyżej 2000 tys.obrotów. Cały układ wygląda zdrowo. Nie ma dziur itp. Od 2 tys robi się głośno, ale hałas jest odczuwalny z przodu. Nie jest to typowe basowe dudnienie. Wiem, że plecionka na katalizatorze jest już porządnie zniszczona. Od których elementów wydechu zaczęlibyście wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aricc 0 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 No od zlacza elastycznego oczywiscie jesli jest zgremniale Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Złącze elastyczne i katalizator do ogarnięcia w pierwszej kolejności. Przy składaniu nowa uszczelka koło katalizatora. Pytanie czy w ogóle masz kata czy pustą puszkę. A wcześniej wydech był cichy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się