mateuszstce Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Witam, swoje audi kupiłem rok temu. Ostatnio padł mi silnik i go wymieniłem na "nowy". Po wymianie silnika zapaliła mi się ikona DPF między zegarami. Po podpięciu pod komputer nie wykazuje żadnych błędów. Zanim padł mi poprzedni silnik wymieniłem czujnik ciśnienia spalin na nowy oryginalny serwisowy , a stopień zapchania DPF oscylował w okolicach 75%. Przeganiałem go praktycznie co drugi dzień bo dużo jeżdżę w trasie. Teraz moje pytanie czy owa ikonka mogła się zapalić z uwagi na to iż DPF został zapchany po tym jak dostał za dużo oleju po padnięciu silnika którego przyczyną było zatarcie przez padniętą pompę oleju i czy próbować go wypalać komputerowo czy dać do mechanika w celu usunięcia DPF i przeprogramowania? Bardzo proszę o odpowiedź i z góry dziękuję!
SotoM Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Jeśli wyświetla ci komunikat na zegarze to w sterowniku powinien widniec takze błąd,skoro tak nie jest tzn ze juz ktoś grzebał w sofcie i pocieta jest tabela błędów Czyli wyrzucone są co niektóre błędy np jak w tym przypadku związane z Dpfem... Więc jeśli zeczywiscie tak jest to musiał by tuner spr.soft i potwierdzić moje przypuszczenia i jeśli Faktycznie by tak było trzeba by wgrać ori soft i wtedy będzie widać w Czym jest problem bo teraz po omacku można szukać powodu... Chyba że odrazu decyzja wywalenia ustrojstwa i z głowy Edytowane 14 Czerwca 2016 przez SotoM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się