Kamyk41537 0 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam, może orientuje się ktoś jak wygląda procedura wymiany kolektora wydechowego w 3.0 ASN Quattro ??? czy trzeba wyciągać silnik itd."???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VEdpdy0tWE13QmM/view?usp=sharing (po prawej stronie jest tak samo) https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8bDh5NHJvcjZTVUE/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8d09fUk1sRE1leFE/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk41537 0 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Dzięki Serdeczne. wynika mi z tego że mój mechanior próbował mnie wkręcić na 700zł za demontaż i montaż V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Wg. serwisowej procedury opuszczenie silnika wymagane jest w przypadku gdy się ma skrzynię tiptronic, ale zdolne mechaniory (Kaliński Układy Wydechowe) potrafiły u mnie wymienić katalizator bez zjeżdżania silnikiem w dół. 400zł brutto kosztowała mnie ich robota. +1100zł katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk41537 0 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Kolektor wymieniony zgodnie z Twoimi linkami aczkolwiek jest tam wzmianka o odkręcaniu koła, co jest wcale nie potrzebne, gdyż po rozebraniu góry i troszkę dołu da się to zrobić, czas 4godz dla mnie aaaaaaaaaaaaaaaa jeszcze dla innych dodam że u mnie wymiana kolektora nie była kluczową przyczyną ,,zawirowań " w wydechu, bo po demontażu całego układu i dokładnych oględzinach zauważyłem pęknięcie na katalizatorze(tym pierwszym od kolektora) które przy okazji zaspawałem i teraz silnik brzmi tak jak powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 A jakie miałeś objawy i błędy? Strzelam - zbyt uboga mieszanka + niska wydajność katalizatora + wypadanie zapłonów (i co za tym idzie nierówna praca motorowni)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk41537 0 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Żadnych błędów nie było, ale na biegu jałowym było słychać buczenie- (stukanie) z wydechu, myślałem że może łącznik elastyczny tłumika, a jednak okazało się że to kat, póki co po całej operacji silnik chodzi równo i zmniejszyło się spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się