Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czyzby turbo zmarło smiercia naturalną? Prosba o analize logów


Pepoelo

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich zaczne od poczatku.

zakupilem 3tyg temu pierwsze auto z turbem a4 b5 1.8t aeb

oczywiscie na poczatku wymiany obu rozrz oleje fitry ble ble

zalozyłem do niego lpgtecha, lecz niestety wydaje mi sie od poczatku ze brakuje mu mocy.

Tak jakby turbo sie nie zalączalo lub cos z nim bylo nie tak.

Nie czuc nic na zadnym biegu zeby po 2000obr dostawalo kopa lub cos bylo slychac.

Auto sie zbiera jak byla laguna 2.0 8v.

Mam do Was ogromna prosbe o analize logów

003+025

http://vaglog.pl/log_269511.html

008+013

http://vaglog.pl/log_269512.html

dodam ze sprawdzalem cisnienie manometrem przed kolektorem od strony chlodnicy. z tego co wyczytalem na tym forum do jest wezyk wyjscia dv tak?

Dziekuje i czekam na pomoc

niestety nie dalem rady dzis zrobic loga z grupy 002+007 bateria mi padla jutro wrzuce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo prawdopodobnie nic nie pompuje, możliwe że urwana klapka w turbinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucic jeszcze jakies logi? Czy te sa jednoznacznie stwierdzajace uszkodzone turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednoznacznie będzie wiadomo jak sprawdzisz manometrem podczas jazdy czy coś pompuje, albo w programie lpg jest podgląd ciśnienia w kolektorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem manomentrem podczas jazdy nic nie pokazywalo. Jedynie troche wzroslo na 0.1bar przed gaszeniem auta

Przy okazji wyciagania turbo powymieniac przewody gumowe z zaworow i sprawdzic n75 oraz dv tak? Oraz kolejne pytania laika jak dlugo czasu pochlania wyjecie turbo? Dzieki wielkie za pomoc lukasz13 piwo dla Ciebie

Edytowane przez Pepoelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv trzeba sprawdzić, szczelność dolotu też najlepiej jeszcze przed wyciągnięciem turbo, jeszcze możesz spróbować odpiąć na chwile wężyk z gruszki turbiny i przejechać się ale raczej jak nie pompuje nic teraz to na bank coś z klapką wg. Turbo w zależności czy są problemy ze srubami czy nie od 1h do 2h, zalezy jak kto robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeatem w trakcie sprawdzania szczelnosci. Dobijam do 0,6bar slychac jak olej bulgocze i na opasce lekko puszczy ktora idzie od n75 do gruchy. Cienienie spada do 0 w 15sekund. Gdzie jeszcze moge sprawdzic co jest nie halo

Odpialem wezyk od n75 ktory idzie do gruchy nic nie zminilo. Zadnego odczucia. Nie wiem tylko czy powinienem zaslepic koncowke z n75 w miejscu wyciagnietwj rurki. Dmuchnalem w niego sztanga odepchnieta lekko i szybko.

Wywalone bledy

00575 intake manifold pressure

00561 mixture adaptation

Edytowane przez Pepoelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij katalizator i będziesz widział czy jest klapka.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam to samo silnik delikatnie poszarpuje podczas przyspieszania. Bledy jakie vag wykryl to czujnik stukowy. Odlaczylm wezyk od n75 do gruszki i zero roznicy. W czym szukac problemu

Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. W sobote zabieram sie za sprawdzenie. Rozumiem ze jak wyciagne kata to pozniej uszczelki nowe mam zalozyc prawda?

Panowie mam to samo silnik delikatnie poszarpuje podczas przyspieszania. Bledy jakie vag wykryl to czujnik stukowy. Odlaczylm wezyk od n75 do gruszki i zero roznicy. W czym szukac problemu

Wysłane z mojego SM-G318H przy użyciu Tapatalka

Co do Twojego pytania ja akurat nie jestem w stanie odpowiedziec jestem amatorem 1.8t uderz z pytaniem do Łukasz13

Dzis turbo zostalo rozebrane, przy okazji sprawdzone dv i n75. Wymienilem przewody od n75 do turba oraz z dv do kolektora. Praca zaczeta o 8 skonczona o 16 50 :D. Pierwszy napotkany problem przy rozbieraniu to zerwany leb sruby od turba( z tych trzech od gory) nastepnie proble z odkreceniem dolnej nakretki od kata. Ciezki dostep. Pozniej poszlo z gorki. Po wyciagnieciu na wierzch turbo ujrzalem taki widok

20160716_124056_zpsbkr2jldu.jpg

20160716_124104_zpsi4rgztwu.jpg

20160716_124653_zps6ddjprip.jpg

Klapka wogule nie przykrecona. Na sztandze wyregulowalem otwarcie na okolo 0.55 bara. Dolozona kontra do nakretki. Po zlozeniu wszystkiego i przejechaniu sie auto odzylo. Audica idzie jak kuna w agrest od oklo 2.5tys.obr. gdyby nie to forum jak zdemontowac z innego tematu oraz pomocy Lukasz13 niedalbym rady. To pierwsze moje doswiadczenie z wyciaganiem turba oraz takimi manewrami. Takze WiieeeeeeeeelkiE DZIEKI!!!!! Duze piwo dla kilku userow. Wrzuce na dniach logi jak teraz wyglada. Pozdrawiam

I znow wracam. Mam pytanie jeszcze jedno pytanie a propos bledu. Od czasu zalozenia lpg wywala blad

mixture adaptation 00561

14-10 adaptation limit (add) exceeded-intermitted

Coz z tym poczac? Czyzby przeplywka? Prosze o pomoc

Edytowane przez Pepoelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...