Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 Limo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam o to moje skromne limo

Silnik: 2,0 TDi 140HP BLB

Nowy rozrząd + pompa oleju + nowe zębatki łańcuch i napinacze

Sztywne koło zamachowe

Skrzynia 6 biegowa manualna

Oprócz tego 100% seria

Plan: Swap na 4,2 V8

Zawieszenie:

Oryginalny najniższy S-line z czerwonymi amorami

Felgi Tora 18" 225/40

Plan: Gwint

Układ chamulcowy:

Seria

Styl:

Wszystkie szyby przyciemnione

Ori Bixenon + palniki 8000k

Plan: Full S-Line + dokładki i jakaś fajna lotka

Nowe malowanie (lakier jest tragedia)

Wnętrze:

Duże navi

Kiera z multi

oświetlenie led

całe wnętrze założone S-Line

Plan: Troche szycia

bviooqrx.jpg

kqid3qa2.jpg

7ulkky2s.jpg

Opublikowano

Z tym planem na 4.2 to sie zastanów, rzecz jasna to twoja fura wiec zrobisz jak bd chciał.

Ale jest tu kilka osób co swoje S4 przeswapowały na 2.7 BiT. Wiec pomyśl może o tym motorze.

Opublikowano

Bedzie to raczej starszy swap z s6 c5 na noeszy silnik fsi nie zucilbym sie nawet gdyby mi go dali za free. Bedzie to seria z fajnym wydechem i tyle wolnossacy do jazdy ba codzien. Tyle co wsadzilem w 2.0 TDi zeby to jezdzilo w ogole to masakra. I bez frajdy. Dlaczego odradzasz 4.2?

Opublikowano

Miałem na myśli silnik od s4, tzn tak, jedni kochają drudzy wyrzucają na rzecz BiTa. W 4.2 jest dość spory problem z mocą że nie trzyma często serii po drugie to mniej rozwojowy motor niż 2,7. Choć i w drugą stronę można patrzeć, w 2,7 są turba, masa wężykow dupereli co w przypadku wolnossaka odpada. No i bulgot ósemki jest czymś przez co się ją kocha. To jest tylko moja opinia, człowieka który oba te motory oglądał. Wiec lepiej będzie poczekać na użytkowników obu silników. Na forum jest sporo info na temat swap ów więc poczytaj.

Opublikowano

Nie mam zamiaru rozwijac tego silnika dalej bo jezdze autem na codzien wiec to 300+ mi wystarczy ppd wzgledem silnika to jedyna zmiana ktora planuje. Owszem fsi nie trzyma mocy. Tak jak mowie jezeli wjedzie to silnik z s6 c5 starssej generacji. Jeden mialem i wsponinam bardzo dobrze.

Opublikowano (edytowane)

jak ktoś pisze że chce swapować na 4.2 w 2.0tdi to widać że nie ma zielonego pojęcia o tym co piszę. Wiesz ile jest przeróbek ?? Prędzej mi kaktus wyrośnie na czole niż zrobisz swapa w tej 2.0tdi :D:decayed:

Edytowane przez Lorence
Opublikowano

No trzeba przełożyć większość rzeczy, całą instalkę, wraz ze skrzynią i napędami itd itp ale sie da, czemu by nie. A to że jest to nie opłacalne to swoją drogą. W każdym razie czekam na rozwój autka :D

Opublikowano

Lorence nie napinaj sie tak. Widocznie malo widziales. Noe rozumiem co tutaj jest niemozliwego ? To tylko kawalek blaszanego pudla. Zastanawia mnie tylko jedna kwestia i prosilbym o odpowiedz doswiadczonych elektrykow. Licznik s4 b7 vs sterownik 4.2 konkretbie me7.1.1 czy generalnie zagra razem? Bie patrzylem w pinout ale wiem ze kiedys chcialem zalozyc zegary z TTRS do innego auta starszego i nie bylo opcji bo licznik byl budzony canem.

Opublikowano

nie chodzi o to że się nie da tylko że się nie opłaca do tego auta, masz do wymiany wszystko od zawieszenia po hamulce, do tego komp zegary i inne rzeczy. Chyba że masz całe auto do przeszczepu to ok a jak chcesz kupować pojedyncze części to taniej wyjdzie sprzedać to auto i kupić S4 b7. :)


Tyle co wsadzilem w 2.0 TDi zeby to jezdzilo w ogole to masakra.

czyli wpakowałeś kase w 2.0tdi po to żeby teraz cały silnik wywalać ?

Opublikowano

Po co Ci takie palniki 8000k - nawet nie ma takich oryginalnych tylko pewnie jakieś podróby .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...