Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie maglownicy i pompy


Staszekk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałem się poradzić odnośnie sytuacji w której może znajodować się moje auto po wymianie w.w części. Od razu zaznacze, że należe raczej do osób całkowicie nie znających się na mechanice.

Otóż problem polega na tym i tak jak się pewnie domyślacie ciekł mi magiel i dość mocno więc trzeba było go wymienić. Zawiozłem do serwisu, panowie wyciągneli starą część, oddali do regeneracji i poinformowali mnie, że takowa nie nadaje się do naprawy bo ma uszkodzoną obudowę, czy coś w ten deseń.

Ogarneli mi jaką nówke regenerowaną, zamonotowali, lecz pojawił się problem z ciężko działającym wspomaganiem. Także pojechałem znów do nich w ramach reklamacji i skończyłem na wymianie pompy producenta Delco Remy (chwalili, polecali, a że się nie znam to wziąłem, cholera wie czy to dobra sztuka).

Otóż przechodząc do sedna, problem nadal jest zauważalny. Jako że mam pedantyczne podejście do stanu mechanicznego mojego samochodu, to przeszkadza mi najmniejszy pisk czy zgrzytanie. Rano jak odpalam auto, kierownica chodzi ładnie, tak jak było długo przed wymianą, układ nie wydaję z siebie żadnych dzwięków ( Przez układ mam na myśli pompe). Problem zaczyna się po przejechaniu jakiegoś odcinka, wspomaganie się utwardza, chodzi opornie i cięzko. Nie tak, że się nie da kręcić czy coś, ale nie tak wyjechało to z fabryki i dla mnie tak nie może być. Po tym pewnym czasie pompa zaczyna wydawać z siebie przy skręcie ledwo słyszalne dzwięki, ale dostrzegalne przy wyłączonym radiu itd...

Powiem tak, byłem u "mechaniorów" na sprawdzeniu, powiedzieli, że jest "cud mniód". Zalane to wszystko jest czerwonym płynem. Jakim? Nie wiem, podobno spece od regeneracji po wymianie kazali lać taki, a każdy z osób będących na forum wie, że płyny do wspomagania to temat rzeka. Chce doprowadzić to do stanu fabrycznego. Czy ktoś ma jakieś pomysły, bądź był w podobnej sytuacji? Od razu przeproszę za długość tego posta, ale chciałem zawrzeć wszystkie ważne informacje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam dokładnie ten sam problem i tak samo nie potrafię znaleźć odpowiedzi na to, maglownice oddałem do regeneracji, pompę zmieniłem a wspomaganie nadal bardzo cieżko chodzi. Czy ktoś miał podobny problem i ogarnął jakoś temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł, może błahy ale można spróbować odkręcić korek od zbiorniczka wspomagania i pokręcić kilka razy kierownicą do oporu w obie strony.

Może gdzieś coś jest zapowietrzone delikatnie, chociaż wątpię. Ale spróbować nie zaszkodzi.

Jak nie to jechać do magików którzy to robili i niech poprawiają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...