Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy ,audi a4 b5


Piotr Gieszczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.przepraszam ze tak spamuje ale wczoraj logi dalem malo profesjonalnie.Prosze o ich analize.

wymienilem prawie wszystko i dalej to samo.

http://vaglog.pl/log_272927.html

http://vaglog.pl/log_272926.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak doładowania bo logi robione w awaryjnym więc nic po nich nie widać.

Zrób ponownie ale przed wykonaniem loga odpal ponownie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak doładowania bo logi robione w awaryjnym więc nic po nich nie widać.

Zrób ponownie ale przed wykonaniem loga odpal ponownie auto.

ok ,popołudniu postaram sie zrobic,ale martwi mnie jedna rzecz,czyscilem turbo gruszka trzyma podcisnienie,ale teraz gdy wszystko jest zamontowane i przejechalo ok 100 km,gruszak zassana strzykawka (100) wraca zaraz na dół.z tego co wiem to powinna trzymac.

dodaje logi tak jak mówiłes .

http://vaglog.pl/log_272955.html

http://vaglog.pl/log_272954.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina kompletnie nie wstaje. Jak zaciągasz gruche strzykawką, a ona opada no to masz winowajce tego stanu. Wymień gruszkę, bo nie trzyma podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie podczas rozbierania turbo gruszka trzyma powietrze,ale teraz gdy zasysam powietrze ze strzykawki,gruszka wypompowuje powietrze ze strzykawki i wraca na dół,to tez objaw zlej gruszki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie podczas rozbierania turbo gruszka trzyma powietrze,ale teraz gdy zasysam powietrze ze strzykawki,gruszka wypompowuje powietrze ze strzykawki i wraca na dół,to tez objaw zlej gruszki??

W gruszce jest sprężyna wiec to normalne ze strzykawka wróci co innego by było jeśli strzykawka byłaby dalej wyciągnięta a sztanga by wróciła wtedy gruszka byłby nie szczelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody wymieniłem na nowe,zawory podmienialem od znajomego,i dalej to samo,brak mocy,szarpie przy ok.80 km/h wieksze spalanie,może komputer cos zeswirował??a jak dziala zbiornik podcisnienia??tak w ogole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...