rawber93 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Koledzy prosze o pomoc.Po wymianie termostatu zostało wymienić jeszcze pompe wody- prawdopodobnie padła (cały rozrzad i tak jest do zrobienia - 2.0 ALTAle po odpaleniu samochodu odpalaja sie od razu wiatraki. Czyzby padl rowniez czujnik na chlodnicy? Wszystko na raz?Silnik zaczal tez troche nierowno pracowac-zarowno LPG i Pb (wczesniej wskazowka byla caly czas w jednym, tym samym miejscu na gazie i benzynie).Czy moze to miec zwiazek z ta uszkodzona pompoa lub z wymiana termostatu? Bardzo licze na wasze sugestie Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez rawber93
black_edition Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Skoro wiatraki chodzą to znaczy ze podaje czujnik zeby załączyc je. Odepnij wtyczke od niego i zobacz czy sie kreca nadal
rawber93 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Padła pompa wody. Stad po nagrzaniu sie silnika przewody byly jeszcze chlodne- pompa nie ganiała wody. Momentami załapała- wtedy temperatura gwałtownie na moment spadała. Co ciekawe- okazało się ze auto bylo na oryginalnym przegladzie- 150 tys.A sprzedajacy zapewniał, że po sprowadzeniu, ok. 90tys. przebiegu była zmiana rozrządu. Być może zmieniono tylko pasek- nie wiem.Wiem tylko, że albo sprzedający naciał mnie, albo sprzedający zapłącił za wymianę rozrządu, któej de facto nie dokonano, albo jakiś handlarz mu wcisnął kit po sprowadzeniu auta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się