Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek mocy od 3 tys obrotów 1.9 TDI ATJ


Mordeliuss

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Mam problem od pewngo czasu. Otóż powyżej 3 tys obrotów autko traci moc powoli.

SIlnik 1.9 TDi ATJ Quattro. Mody:

- Turbo od AVF
- Dolot z kwasówki
- Fmic
- Zaślepiony EGR
- Mapsensor AWX
- Kolektor ssący AWX
- Wirus
- Wycięty katalizator

W ostatnim czasie zregenerowałem pompowtryski i wyczyściłem turbo bo wieszała się geometria.

W pełni radości pojechałem na korektę i wyszło:

wykres.jpg

Powinno wyjść trochę więcej. Autko przestaje przyspieszać powyżej 3 tys.

Zdjąłem pokrywę we wtorek i okazało się coś takiego:

IMG_2769.jpgIMG_2770.jpgIMG_2771.jpgIMG_2767.jpg

Jeden pompowtrysk jest inny (od 1.9 tdi 105 ps lub 1.4 tdi). Nie mam pojęcia jak to się stało że tego nie zauważyłem przed oddaniem do regeneracji


Włożyłem pompkę od AJMa i niestety problem nie ustał może autko jest troche bardziej dynamiczne i ciut więcej dymi ale nic więcej się nie poprawiło. Auto nie dymi, nie bierze oleju.


Ktoś ma jakiś pomysł czym to może być spowodowane. Wyśle pompki na sprawdzenie do Nadarzyna ale potrzebuje jeszcze jakiś punkt zaczepienia w razie co.



Edytowane przez Mordeliuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o synchronizacje wału z wałkiem to jest 0.

Pompki wyregulowane. I według firmy która je regenerowała wszystkie parametry maja w normie.

Edytowane przez Mordeliuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przed regeneracją pompek było normalnie? Bo mi się wydaje że to właśnie wina źle wyregulowanych pompek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie przed regeneracją był ten sam objaw z tym że od 2 tys do 3 tys obrotów dochodziło drżenie. A teraz po regeneracji drżenie ustało ale jak nie jechał tak nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_276198.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_276199.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_276200.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_276201.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_276202.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_276203.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_276204.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_276205.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_276206.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_276207.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_276196.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_276195.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_276194.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_276197.html

STATYCZNE:
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_276192.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_276191.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_276190.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_276189.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_276187.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_276188.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_276186.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_276193.html

Linki poprawione.

Nie mam pojęcia czym udowodnić to że pompki dają za mało paliwa i zakład niedostatecznie dobrze wykonał regenerację.

Ktoś ma jakiś pomysł?

Edytowane przez Mordeliuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieeee, żadnych błędów na vagu żadnego trybu awaryjnego.

Na koncówkach AL wyszło mi 160 koni na moim setupie więc to straszna bieda.

Edytowane przez Mordeliuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...