zibun 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) hej mam problem z audi mianowicie nie mam mocy dołu.. auto zaczyna jechać od 2800ob. zero błędów dolot szczelny spalanie 16l przy delikatnej jeździe porobiłem troche logów proszę o analizę i pomoc DYNAMICZNE:Grupa 011, 004: http://vaglog.pl/log_274635.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_274636.htmlGrupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_274629.htmlGrupa 001, 003, 008: http://vaglog.pl/log_274630.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_274631.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_274632.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_274633.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_274634.htmlGrupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_274628.html Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez zibun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 no ma problem z powietrzem. turbo jakby wolno wstawało albo dziura w dolocie - ale ponoć sprawdzony. zdejmij obudowę silnika, turbo masz na wierzchu i zobacz jak działa sterowanie turbo - powinno być w Basic Settings 11. możesz loga z tego też wrzucić przepływka też coś jakby mało pokazywała, ale to może wynikać jedno z drugiego. na początek sprawdź sterowanie turbo - ruchy regulacji sztangi - na forum jest dużo o tym może podciśnienia sterujące ? - nie pamiętam jakie tutaj jest sterowanie turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibun 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 turbo po regeneracji i ustawieniu sterownika. w tym silniku sterownik steruje turbina,nie podciśnienie.. no ma problem z powietrzem. turbo jakby wolno wstawało albo dziura w dolocie - ale ponoć sprawdzony. zdejmij obudowę silnika, turbo masz na wierzchu i zobacz jak działa sterowanie turbo - powinno być w Basic Settings 11. możesz loga z tego też wrzucić przepływka też coś jakby mało pokazywała, ale to może wynikać jedno z drugiego. na początek sprawdź sterowanie turbo - ruchy regulacji sztangi - na forum jest dużo o tym może podciśnienia sterujące ? - nie pamiętam jakie tutaj jest sterowanie turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 tak czy inaczej nie trudno to wzrokiem skontrolować, skoro auto dalej tak chodzi.... bo zawsze jest szansa że ktoś coś zrypał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibun 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 tak czy inaczej nie trudno to wzrokiem skontrolować, skoro auto dalej tak chodzi.... bo zawsze jest szansa że ktoś coś zrypał zmienna geometria chodzi ok. ja stawiam na paliwo (wtryski,pompa) muszę to jeszcze przejrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 czasem takie rzeczy sie dzieją, jak się egr/kolektor ssący zapcha sadzą. ciśnienie na CR doszło do 1600 barów, tyle że coś wolno - choć nie mam wytycznych jak w tym silniku to jest wymagane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibun 0 Opublikowano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 czasem takie rzeczy sie dzieją, jak się egr/kolektor ssący zapcha sadzą. ciśnienie na CR doszło do 1600 barów, tyle że coś wolno - choć nie mam wytycznych jak w tym silniku to jest wymagane Egr i kolektory wyczyszczone... ciśnienie paliwa coś jest za słabe z dołu,moze to pompa paliwa lob wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się