Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nagle odcięcie mocy 1.9 tdi


kamelbd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj wracając z za miasta zauważyłem że auto straciło moc. Po podłączeniu pod vag pokazało błąd "1 Fault Found: 17965- Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -" skasowalem go i dziś zrobiłem przejażdżkę.

Auto szło super aż tu nagle ten tryb awaryjny i odcięcie, nie więcej niż 3 tys obrotów(auto staje się mułem)

Co obstawiać, wezyk, zawór czy turbina :/

Edytowane przez kamelbd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w momencie odpalania sztanga turbiny powinna wykonac ruch okolo 1-1,5cm jesli sie to nie dzieje to przyczyna moze byc zatarta geometria ,zepsuty zaworek lub cos z podcisnieniami .zeby wykluczyc dwa ostatnie to sciagnij przewod z gruszki i niech ci ktos odpali i zobacz czy zasysa powietrze po uruchomieniu silnika ,a odpuszcza po zgaszeniu .jesli tak dziala jak pisze to geometria zatarta.co powoduje przeladowywanie i tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie kolejne( nie jestem mechanikiem więc ciężej łapie pojęcia itd) mam tam przy turbinie różne wężyki , ciężko tam dojść ale rękę weszła. Jeden taki z oplotem(wygląd jak skóra węża) jest przy dole dość sporo obtarty(paznokciem czuje wgłębienie spore), może być winowajcą? Wydaje mi się że kieruje sie gdzieś do silnika pod pokrywę

Edytowane przez kamelbd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zlokalizuj turbine, a następnie od góry jak będziesz patrzył nad turbina będzie taka gruszka i do niej podpięty wężyk gumowy.

Jeżeli ten wężyk będzie zapytał lewe powietrze czyli będzie przetarty to i sztangi w turbine nie dźwignie

Patrz na nr 4

oxbgb63q.png

Edytowane przez rudy51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym nie doszukalem się na chwilę obecną nic chodź do dolnej części nie dotarłem. Przetarcie jest na takim wężu 423bb09c683e898de43f823dd330d751.jpg

Chodzi o jeden z tych dwóch takich w oplocie

Chodź widzę że ten od Turbo ma jakieś przetopienie 45b552a4a86c61f25c7978b578950d10.jpg

Edytowane przez kamelbd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem i na drugim zdjęciu jest wężyk od tej gruszki(ten co trzymam ręką)

Edytowane przez kamelbd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po mojemu nie jest on przetarty .dla swietego spokoju mozesz go wymienic koszt okolo srednio 7zł za metr dlugosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w momencie odpalania sztanga turbiny powinna wykonac ruch okolo 1-1,5cm jesli sie to nie dzieje to przyczyna moze byc zatarta geometria ,zepsuty zaworek lub cos z podcisnieniami .zeby wykluczyc dwa ostatnie to sciagnij przewod z gruszki i niech ci ktos odpali i zobacz czy zasysa powietrze po uruchomieniu silnika ,a odpuszcza po zgaszeniu .jesli tak dziala jak pisze to geometria zatarta.co powoduje przeladowywanie i tryb awaryjny

Jeśli chodzi o sztangę turbiny to jest ok.

Może zawór n75 albo czujnik ciśnienia ładowania turbiny?

Szukam nadal przyczyny

Wężyki wymienione, nadal coś odcina moc

Edytowane przez kamelbd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...