Skocz do zawartości

rudy51

Pasjonat
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rudy51

Informacje

  • Imię
    D
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rudy51

1

Reputacja

  1. Napewno jest dobrze odpowietrzony ? Wygląda że jak odpalisz auto pompa wody zaczyna ganiać i dlatego wciąga płyn i bulgocze. Jakby był pęknięty blok to były by objawy: - nie równa praca - biały dym z rury wydechowej - woda w oleju lub odwrotnie
  2. Witam, Zmieniałem czujnik oleju w misce i wtyczkę. Mógłby ktoś pomóc i wrzucić kolory kabli oraz kolejność do wtyczki . Są 3 kabelki Będę bardzo wdzięczny :-)
  3. Potrzebuje punkty masy w a4 b6 , gdzie dokładnie się znajdują, jest na forum temat ale link już nie działa . Mam problem gdyż w Module komfortu (46) w błędach mam błąd 00532 - supply voltage b+ Czyściłem masy o których wiem i nic to nie dało
  4. rudy51

    Chip a logi

    Widziałem właśnie że synchro wchodzi sporo na +, to poprawie. Właśnie sprzęgło już zaczęło ślizgać :-P Dzięki za sprawdzenie ;-)
  5. Niestety nie, ale lakier przed polerką, pod światłem z halogenu były widoczne hologramy okrągłe a po polerce lakier był czyściutki bez żadnych rysek. A efekt najlepszy był już po nałożeniu tej politury i wosku, lakier wyglądał jakby dopiero zostało auto umyte. Błyszczało się, wszystko się odbijało od lakieru :-)
  6. U mnie był podobny objaw, wymiana wężyka zasilającego pompe vacum oraz te dwie uszczelki które pisałem pod pompą, zlikwidowały zapowietrzanie.
  7. rudy51

    Chip a logi

    Rozumiem, a powiedz mi czy ten soft m ręce i nogi ? Czy jednym słowem jakiś Janusz robił. Bo z tego co mi wiadomo wychodzi że soft najprawdopodobniej był robiony jeszcze w Niemczech za pierwszego właściciela
  8. Ja do siebie kupowałem w sklepie, są też w ASO Sztuk 4 I po wymianie uszczelek pompek ustaw pompki na 180 stopni
  9. rudy51

    Chip a logi

    Mam logi ;-) Proszę o sprawdzenie Dokładnie jest do silnik 1.9 TDI axr 101 Km Dynamiczne: Grupa 1 http://vaglogi.pl/log-001_FuaQK.html . Grupa 3 http://vaglogi.pl/log-003_q0kLv.html . Grupa 4 http://vaglogi.pl/log-004_2942OQO.html . Grupa 8 http://vaglogi.pl/log-008_fkDlf5.html . Grupa 10 http://vaglogi.pl/log-010_3WI37J.html . Grupa 11 http://vaglogi.pl/log-011_zOQ7g.html . Grupa 001 i 004 http://vaglogi.pl/log-001_004_siP43MD.html . Grupa 3 i 11 http://vaglogi.pl/log-003_011_XUj84Ro.html . Grupa 10 i 11 http://vaglogi.pl/log-011_010_rG19Uay.html . Grupa 3 i 8 i 11 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_jlg9s.html . Grupa 23 http://vaglogi.pl/log-023_J1w9wz.html Edit Zrobiłem test k-power i wyszło 156 km i 288 nm Tylko zastanawia mnie czy ten program jest w miarę dobrze zrobiony , jakby ktoś mógł łyknąć na logi :-)
  10. Machina dokładnie, ale jak się wymienia to tylko wszystkie oringi wraz z podkładką miedzianą. U mnie w sklepie motoryzacyjnym płaciłem jakoś 130 zł za kpl na wszystkie pompowtryski. Ogólnie nie jest to trudne jeżeli ma się trochę pojęcia o mechanice. Warto przy wymianie kupić 4 nowe śruby które trzymają pompowtrysk. Bo właśnie one z czasem , także od temperatury wyciągają się i pompowtrysk zaczyna mieć luz w gnieździe głowicy .
  11. Piotrsob1 dobrze mówi, wymień uszczelniacze. Dodatkowo jeżeli nie wymieniałeś tych dwóch uszczelek pod pompa vacum to również wymień, koszt niewielki a poprawa B. Duża. U mnie po tym zabiegu bipy z minusowych mocno spadły bliżej zera
  12. Ale puszcza syna niebieskiego przy odpaleniu?
  13. U mnie było podobnie, wymieniłem gumki na pompkach, niby była poprawa ale dalej coś dziwnie odpalał. Odkręciłem pompę vacum i założyłem. Dwie nowe uszczelka które są między pompą vacum a głowicą i jak ręką odjął. Niestety ale na tej pompę jest zasilanie i powrót paliwa zaraz obok siebie i jeżeli uszczelka w kształcie 8 nie uszczelnia dobrze to ciśnienie ucieka w powrót . Druga rzecz warto zatankować min 2 razy pod rząd na innej stacji, u mnie niestety bp ma felerne paliwo a na shell-owskiej dużo lepiej chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...