Skocz do zawartości

cl4vish

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cl4vish

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cl4vish

0

Reputacja

  1. Mimo tego, że jest nawet te +10st sprawdź dla świętego spokoju zasilanie świec żarowych/przekaźnik świec. U mnie to było to, a komputer żadnych błędów nie pokazywał.
  2. Odepnij przewód podciśnienia od turbo i zobacz czy jest jakaś różnica. Być może to przewody podciśnienia, jak nie to sterowanie turbo, jak nie to gruszka ew. pompa podciśnienia
  3. Naprawdę warto przy wymianie świec sprawdzić ich zasilanie, a dokładniej przekaźnik. U mnie poniżej zera auto zaczynało mieć problemy z odpaleniem, jak odpalił to chodził jak traktor i kopciło. Wszystko to przez głupi przekaźnik, świece po prostu nie były zasilane (kontrola świeć żarowych zapalała się i gasła prawidło i później było cyknięcie, po podpięciu komputera również nie było żadnych błędów) .
  4. Identyczne objawy jak autor tego tematu, świece nowe, akumulator też, kompresja ok itd. W pewnym momencie padł pomysł, aby wymienić uszczelki pompek... na szczęście wcześniej wyszło, że to przekaźnik świec żarowych, świece po prostu nie były zasilane, brak jakichkolwiek błędów na komputerze. Auto odpalało do -15st, co prawda jak traktor, ale całkowicie bez świec! Niech mi ktoś teraz wyskoczy, że nasz diesel na zimę to masakra. Dzisiaj przy -10st odpalił jak przy +20st.
  5. Odnośnie rozpoznawania podrabianych świec po oznaczeniach - oficjalna odpowiedź od BERU: "Na świecy mogą one być pionowo lub też poziomo. Dodatkowo, świece z serii GN miały wcześniej czarny nadruk a teraz są "grawerowane" laserem więc nie jest możliwe na podstawie sposobu umieszczenia numeru referencyjnego na produkcie stwierdzenie, czy produkt w tym wypadku świeca żarowa jest oryginalna czy też nie."
  6. Orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany pompy vacum w A4 B6 u mechanika?
  7. U mnie kilka rzeczy się złożyło, bardzo słaby akumulator, tak jak ktoś wspomniał i wariowały różne rzeczy, poza tym był padnięty sterownik w drzwiach i to on wykończył aku. Ostatecznie wyczyściłem pod deską większość mas,bezpieczników, styków i tylko co znalazłem, ale nie wiem czy to akurat coś dało, bo były w idealnym stanie jak na 12-letnie auto.
  8. Dzieki za odpowiedz. Ja nie wymienialem, ale cos z drzwiami na pewno bylo majstrowane wczesniej. Jestes w stanie napisac jakto zrobic lub dac jakis link?
  9. Powodów może być kilka, mam temat dobrze przestudiowany. Najczęściej są to kable w drzwiach lub siłownik zamka. Pierwsze to po prostu kable pękają ze starości a drugie to woda dostając się do wnętrza drzwi w zbyt dużych ilościach przez słaby docisk szyby do uszczelki zew. Jeśli poza otwieraniem nie działa Ci reszta elektryki to być moze masz uszkodzony/zalany sterownik w drzwiach lub moduł komfortu pod nogami kierowcy lub tak jak ktoś wspomniał spadło cięgno klamki, ale to byłoby natychmiast wyczuwalne. Pierwsze co to możesz poruszyć wiązka w drzwiach za pomocą specjalnie wyprofilowanej blaszki, zobacz przy drugich drzwiach jak ja dogiąć. Jeśli to nic nie da, wyciągasz listwę ozdobną, pod nią odkrecasz chyba 4 śruby, opuszczasz szybę i od góry, najlepiej stojąc na zewnątrz uchylasz ją delikatnie i sprawdzasz czy wszystko ok z cięgnem możesz je doczepić i spróbować pociągnąć mocniej kombinerkam. Jeśli to nic nie da, możesz ciąć tapicerkę od góry, ja to robiłem nożycami do metalu. Jak się już dostaniesz do zamka musisz wywalić taki kolorowy plastik i za nim podważyć i odciąć śrubokrętem blaszkę wtedy drzwi się otworzą. Możesz poszukać tez lokalnego magika, który otwiera sejfy itp. jest szansa ze on to otworzy bez rozwalania tapicerki i zamka.
  10. Mam problem, uszczelki zgarniajace szyby, te zewnętrzne nie dociskają do szyb i jest dzpara, więc woda leje się strumieniami, między innymi przez to padł mi zamek i piach rysuje szybę. Podobno jest sposób aby ją wyregulować, tak żeby dociskała do uszczelki. Ktoś się orientuje jak to zrobić? Trzeba regulować całą prowadnicę, czy może jakoś samą szybę?
  11. Może mnie ktoś oświecić od czego jest bezpiecznik nr. 15 - system nawigacji, kiedy ja nie mam nawigacji. Pytam, bo mam problemy z poborem prądu i stopniowo eliminuję różne reczy, a to coś zzżera mi 200mA ...
  12. Musisz wyczyścić potencjometry w silniczkach sterujacych klapami, tylko nie WD40, a czymś na potencjometry, możesz poszukać na allegro (np. http://allegro.pl/microchip-cleanser-pr-400ml-art-132-potencjometry-i4411765767.html). Najlepiej zobacz VAGiem, które sypią błędami, ale ja przeczyściłbym wszystkie.
  13. Dzięki za odpowiedź! Wykładziny są "niestety" suche, ale chyba i tak najwyższy czas dokopać się do MK...
  14. Ostatnio po dużej ulewie zaczęły mi się dziwne rzeczy z B6. Najpierw jakby padł FIS i auto nie wstawało, później padła całą elektryka, ale pomogło odpalenie z kabla. Po odpaleniu z kabla, przez dwa dni załączał się sam wentylator chłodnicy, nawet w nocy jak auto było zgaszone, następnie zaczęły mrugać tylne światła stop, również samoczynnie w nocy. Co to za plaga?? Nie będę pytać co jest nie tak, bo chyba niemożliwe, żeby ktokolwiek mi odpisał, ale będę wdzięczny za informację, gdzie mogę znaleźć główne masy.
  15. Czy ktoś się orientuje jak wyłączyć podwójne ryglowanie drzwi za pomocą vag'a? Pytam, bo padł mi zamek w drzwiach podwójnie zaryglowany, więc musiałem zrywać tapicerkę i nie mam zamiaru tego powtarzać z innymi drzwiami... EDIT: Coś mi przeskoczyło podczas edycji, prośba o przeniesienie do działu VAG.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...