paca9994 0 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Witam, Czy ktoś z was ma zrobiony przelot w a4 b6 2.0alt ? jest masa filmików z przelotem ale tylko w uturbionych wersjach. Prosze o pomoc w uzyskaniu w miare fajnego dzwieku, i pytanie brzmi czy musze robic pelny przelot czy wystarczy usuniecie koncowego wydechu ? Edytowane 6 Września 2016 przez paca9994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Osobiście odradzam robienie samemu wydechu do silnika wolnossącego, wydech w takich silnikach jest liczony odpowiednio, wiec ingerencja w niego bedzie skutkować obniżeniem mocy. Chyba że jest to zestaw dedykowany konkretnego producenta. Co innego w silniku turbo, tam wydech może kończyć sie na turbinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paca9994 0 Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 czyli lepiej zaopatrzyc sie w cos takiego ? http://allegro.pl/tlumik-koncowy-wydech-vw-passat-b5-b5fl-ulter-i6471023366.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venom171 14 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 czyli lepiej zaopatrzyc sie w cos takiego ? http://allegro.pl/tlumik-koncowy-wydech-vw-passat-b5-b5fl-ulter-i6471023366.html Za niewiele większe pieniądze zrobisz tłumi w jakiejś renomowanej firmie zajmującej się wydechami, powinno to dać dużo lepszy efekt, zrobią Ci go z kwasówki itd. będzie na długie lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Największe znaczenie ma początek układu, niektóre wolnossące silniki potrzebują odpowiedniego ciśnienia w układzie wydechowym, w przypadku turbo jest całkowicie odwrotnie. Tak samo jak w wolnossącym układ dolotowy ma bardzo ważną role i pseudo tjuning typu filtr stożkowy bardziej zaszkodzi niż pomoże. Podobnie jest z układem wydechowym, dlatego chociażby zastosowanie różnych średnic rur wpływa na prace silnika. Proponuje poczytać na temat strojenia układu wydechowego chociażby na tej stronie http://grabowski.info.pl/?page_id=27 Układy dedykowane firm takich jak magnaflow czy borla są odpowiednio liczone według przeznaczenia, nie mówie tu o samych tłumikach a całych układach od kolektora aż po wydech końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erceka1234 0 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 czylli moze lepiej pokombinowac ze srodkiem ? co lepsze strumienica czy 2,5 straight pipe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 8 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2016 Jak dla mnie to możesz jeździć na samym kolektorze, jeśli nie przejmujesz sie konsekwencjami to śmiało wycinaj środkowy. Bedzię głośniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kary 0 Opublikowano 9 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2016 Jak chcesz mieć fajny dźwięk to zmień samochód na jakiś z silnikiem V. Takie rzeźby za 600 pln jeszcze w 2.0 to moim skromnym zdaniem jest turbo słabe. buczy buczy, a nie jedzie braknie tylko spojlera w postaci stojaka na piwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Fajny dźwięk? Będzie ryczał Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się