Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak oświetlenia przycisków oraz licznika


Redus23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zniknęło mi podświetlenie licznika oprócz kontrolek ABS,ESP i fisu. Nie działa również:



- Podświetlenie wszystkich przycisków w kabinie: szyby,esp,szufladka,uchwyt na napoje,zapalniczka,radio,włącznik świateł.



Podświetlenie klimatronika działa cały czas, nawet gdy auto jest zamknięte.



Wszystko stało się po wymianie modułu z oznaczeniem Q pod tempomat, tydzień wcześniej wymieniłem samą kierownice multifunkcyjną 3 ramiona z taśmą i podświetlenie działało w kabinie bez zarzutu, oprócz błędów czujnika G85.



Nie działa również sygnalizacja kierunków w liczniku,świateł, nie pokazuje temp zewnętrznej i zaciągniętego ręcznego.



Jak by co klimatronik był wyjęty przez całą noc, bo bawiłem się w przekładkę z Din 1 na Din 2



Czy klimatronik wyjęty na całą noc, spowodował, że muszę go kodować na nowo? Działa w nim praktycznie tylko nawiew przedniej szyby tylko na full, reszta przycisków wyłącza klimatronika,natomiast przycisk ogrzewania szyby przedniej włącza klimatronika.Brak możliwości regulacji nawiewu + i -



Jeżeli odpinałem niebieską wtyczkę pod licznikiem, aby zmasować pin nr 1 dla fisa, mogło to spowodować zniknięcie podświetlenia wszystkich rzeczy prawie?



Ogólnie wszystko padło po wymianie modułu z oznaczeniem Q.



Odpięta została również duża kostka okrągła pod kostką od modułu kierownicy.



Proszę o jakieś wskazówki.



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie po odpięciu wtyczki za licznikiem w celu zmasowania pinu nr 1. W moim przypadku musiałem wysunąć szynę z pinami z tej nieszczęsnej wtyczki i wpiąć to bezpośrednio do gniazda w liczniku. Nie pomagało dociskanie wtyczki, psikanie kontaktem i inne patenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak rozwiązałeś problem? wywaliłem ten zmasowany kabel, ale nie pomogło.


Problem rozwiązany dzięki adrian_pt ! Po odpięciu kostki od licznika w celu zmasowania kabla do fisu, wyrobiły się konektory, na 1 rzut oka blaszki były tak wyrobione, że z pewnością nie było przejścia do licznika. Wszystko działa poprawnie, razem z klimą! Jeżeli odpinacie kostkę od licznika to sprawdzajcie potem konektory! Nawet klima nie chodziła, a błędów tyle wywalało w vagu, że nie wiadomo od czego trzeba było zacząć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...