przemtor 0 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Sorry koledzy, że się powtarzam ale w innym wątku nikt nie chciał mi odpowiedzieć Pytanie po raz kolejny o kąt wtrysku - przyspieszyłem u siebie statyczny kąt z około 44 do 65 w BS w celu poprawy odpalania. Po tej operacji niestety wartość kąta w MB też mi sie zwiększyła do około 65-67 także teraz w grupie 004, czyli w stopniach, na biegu jałowym na rozgrzanym silniku mam 2,0-2,2 BTDC przy wymaganym 1,3 BTDC? Wcześniej miałem prawie idealnie koło 1,3 BTDC a wartość w gupie 000 była w granicach tych magicznych 50. Dlaczego tak się zrobiło? Bo już teraz sie gubię - kręcenie pompą zmienia statyczny kąt wtrsyku, a na biegu jałowym kąt jest jest sterowny przez ECU, tak? W każdym razie ruszyłem delikatnie tylko pompą a zmieniły się wartości zarówno w BS jak i MB. Co zrobić żeby mieć w BS ponad 60 a w MB np. 50? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Co zrobić żeby mieć w BS ponad 60 a w MB np. 50? Chyba jest to nie wykonalne,poniewaz sterownik moze przyspieszyć zapłoń a nie opóźnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemtor 0 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 czyli rozumiem, że w odwrotną stronę można to zrobić czyli ustawić sobie w BS kąt późniejszy a ECU w trakcie pracy powinno go przyśpieszyć do wartości wymaganej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Właśnie tak,dlatego mimo za późnego kata w BS,w MS masz prawidłowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się