WYSKUN 16 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Cześć Rozmontowałem dziś zawór EGR (albo zawór kombi sam już nie wiem) żeby sprawdzić w jakim jest stanie. okazało się że jest czysty http://vlep.pl/j3lmnt.jpg Natomiast obojętnie w który otwór dmucham (bez skojarzeń ) to żaden nie przepuszcza w żadną stronę. Tak ma być???? Przy okazji z ciekawości dmuchnąłem w tą rurke i jest 100% przedmuch. rozumiem że tak ma być http://vlep.pl/0fv1m7.jpg A zawór rozmontowałem bo zastanawia mnie ten dzwięk na zimnym silniku z okolic tego zaworu który ustaje w ok 15 sek. Z ciekawości odpaliłem na 2-3 sek autko bez tego zaworku. Strasznie pierdzi Edytowane 2 Października 2016 przez WYSKUN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz123 0 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 ok, ale ogólnie robisz to z powodu spadku mocy, czy z czystej ciekawości ( w sensie ten zawór egr). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 ok, ale ogólnie robisz to z powodu spadku mocy, czy z czystej ciekawości ( w sensie ten zawór egr). Szukalem przyczyn spadku mocy i check enginu. Przepkywomierz jednak padl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz123 0 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 No i całe szczęscie - mniej problematyczne i łątwe w naprawie a koszt też niski - używki po 50pln chodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się