Skocz do zawartości

WYSKUN

Pasjonat
  • Postów

    446
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WYSKUN

Informacje

  • Imię
    Mike
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2033 wyświetleń profilu

Osiągnięcia WYSKUN

16

Reputacja

  1. zrobilem tak: zapłon i coś tam sobie bzyczała przepustnica tylko nie przez 30s (jak np w moim a4 b6 ) tylko bzyczała cały czas i coś tam sobie "chrobotała" ale tależ w przepustnicy się nie ruszał. Ruszał się tylko jak dodawałem gazy na wyłączonym silniku. Więc albo przepustnica zepsuta albo nie wiem co.... tylko jak to sprawdzic...
  2. Część ? Mazda 2 2009r 1.3 benzyna. Problem jest taki, że auto ma mega czuły pedał gazu. Dotknie się minimalnie i obroty wskakują na 3000 obr. Nie da się płynnie ruszać . Błędów w ECU brak. Przepustnica przeczyszczona. Przy wciskaniu powoli gazu, pozycja przepustnicy w aplikacji przez OBD otwiera się płynnie ale duzo dużo szybciej rosną % otwarcia niż w innych autach w mojej rodzinie. Dodam, że obroty biegu jałowego to 650. Jedyne co mi przychodzi do głowy to potencjometr pedału gazu lub TPS który jest zintegrowany z przepustnicą. Ale jak to sprawdzic bo już mi ręce opadają...
  3. serio?? Ale mówisz że w a4 b6 1.8t są różne wydechy??? rozwiń temat jak możesz bo pierwsze słyszę:) u mnie po wstawieniu Dp drze jape jak na filmiku który wstawiłem ze swoim autem
  4. jakim cudem u Was po wstawieniu DP dzwięk się nie zmienił? Jak delikatnie jeżdżę to faktycznie nic nie jest głośniej natomiast jak depne na maxa to dzwięk jest bardzo inny niż z katem. Po wstaiwniu DP i bez czipa totalnie się dzwięk zmienił, a stage 2 tylko go minimalnie wzmocnił.
  5. No właśnie gdzieś ktoś pisał że jest lipny dostęp i trzeba specjalny wygięty klucz 38 chyba bo inaczej się nie da?
  6. Końcówki drążków to wiem co i jak. Chodzi o drążki kierownicze
  7. Witam Ktoś odkręcał w a4 b6 takim kluczem lub podobnym drążki kierownicze?
  8. Przepływka mierzy ok 145 g/s to na bfb coś dużo. Ale jak łukasz13 mówi że jest ok to jest ok. Rób jak on mówi
  9. WYSKUN

    Chip Brak Mocy

    Wykonaj logi dynamiczne bo bez tego nic. Wszytsko jest tu opisane
  10. WYSKUN

    Chip Brak Mocy

    Jeżeli auto teraz wogóle prawie nie przyspiesza to tuner Cię kłamie. Skoro auto nie jedzie i po zgaszeniu i ponownych uruchomieniu odzyskuje moc to coś jest nie tak i nie jest to wina kulera zwłaszcza że w BEX siedzi DSMIC seryjnie
  11. Jak sie czlowiek przyzwyczai te te ~ 250koni nie jedzie. Jesli chodzi o cofki to u mnie (jak dobrze pamietam) przy 6000 obr jest 1.1 boost i cofki w okolicach "3" na pb98. Zwiekszenie boostu do 1.2 przy 6000obr juz robilo cf "5"
  12. no jak z k03s idzie zrobic ok 330Nm a hybryda ok 350-360Nm no to dla 10% procent bym swojej zregenerowanej ktorą masz nie przerabiał na hybryde. róznica jest taka że k03s na wysokich obrotach nie potrafi utrzymac takiego doładowania więc moment obr spadnie a co za tym idzie również i moc. Jeżeli z k03s ludzie maja średnio po czipie i DP ok 230 kunia a na hybrydzie masz 250-260 kuni to sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy dla 10% osiągów warto zregenerowane k03s przerabiać na hybryde. Od razu Ci też mówie że jak masz hybryde to dolicz jeszcze wydajniejsze wtryski i seryjne sprzęgło pewnie też nie wytrzyma
  13. zostaw sobie k03s roznica jest taka że hybryda lepiej ciągnie powyżej 5tys obr. ponizej podobnie jadą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...