Skocz do zawartości

WYSKUN

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    405
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O WYSKUN

Informacje

  • Imię
    Mike
  • Lokalizacja
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

892 wyświetleń profilu
  1. DSMIC, wtryski, DP i soft. Niejednokrotnie strzelałem ze sprzęgła. wytrzymało półtora roku seryjne z AVJ. Jak mechanik wymieniał na zestaw AWX to stare sprzęgło było jeszcze z 2001r a docisk był z 2007r.
  2. mam wtryski z BEXa na opchnięcie jakby ktoś chciał. ZOstały mi po stage 1
  3. Czesc Ziomek kupił a6 c5 2.8. Jakie kanaly logów dynamicznych tam sie robi?
  4. WYSKUN

    Podnoszenie mocy 1.8t.

    u mnie był sachs i bylo P&P
  5. WYSKUN

    Stage 2 Pare pytań

    Hybryda hybrydzie nierówna. Są i takie z tą samą srednicą, są i z większą
  6. WYSKUN

    Stage 2 Pare pytań

    Tak p&p. Ja zamowilem tego http://turboworks.pl/Przewody-silikonowe-Turbo-Audi-A4-1-8T-B6-B7-TurboWorks-p10182 Mozesz kupic z aliexpres za 260zl ale czas oczekiwania.....
  7. WYSKUN

    Stage 2 Pare pytań

    Jak do 2700? Chyba coś źle zrozumiałeś rysunek:)
  8. WYSKUN

    Stage 2 Pare pytań

    Może jeszcze poruszmy jeden aspekt tuningu. Bo większość ludzi chcących zmodyfikować auto pod kątem mocy maksymalnej może nie do końca przewidzieć jak auto będzie przyspieszać w całym zakresie obrotów. Niektórzy mają w poopie max moc i lubią tylko uczucie "wciskania w fotel" i jako że przechodziłem z 1.8t seria-> stage 1-> stage 2, to opisze w jakim zakresie obrotów jak auto przyspiesza. Rysunek na szybko ale mniej więcej coś takiego się dzieje jak na wykresie. Dodam tylko że na hybrydzie k03 od Geremiego turbo wstaje szybciej niż seryjne k03.
  9. Tutaj Jeden z forumowiczów w BFB sam wymieniał sprzęgło na 1.9 AWX. Pytałem go później na PW czy coś docinał. Powiedział Wszytsko P&p
  10. Wszytsko w AVJ było P&P. Nawet po tych postach na forum że trzeba tulejke przycinać rozmawiałem po tym z mechanikiem (z forum) który mi montował sprzęgło i mówił że WSZYSTKO było p&p. Nic nie docinał.
  11. ja tu czegoś nie rozumiem. U mnie do AVJ i dwumasy z AVJ wpadło sprzęgło (tarcza docisk łożysko) z 1.9 AWX i ŻADNEGO skracania tulejki nie było. Nie rozumiem że u kogoś w tym samym silniku trza skracać tulejke a w innym nie trzeba. Przecież to absurd jest.
  12. Tylko ugadaj dobrze jaką chcesz hybryde bo hybryda hybrydzie nierówna. Po lewej potencjał grubo ponad 300+ chyba, a ta po prawej potencjał 270
  13. WYSKUN

    1.8t dławienie i szarpanie

    Chodzi Ci o kanał 091? Tam mam "-1" Szarpniecie występuje tylko z pocycji zerowej obojętnie czy na jałowym czy podczas jazdy. Jedyne co mi do glowy przychodzi jeszcze to posprawdzanie po kolei wszystkich podciśnień
  14. WYSKUN

    1.8t dławienie i szarpanie

    Totalnie żadnych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...