Jump to content

WYSKUN

Pasjonat
  • Content Count

    430
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11

About WYSKUN

Informacje

  • First name
    Mike
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

985 profile views
  1. WYSKUN

    Wykres do oceny

    Hamownia nie jest wyznacznikiem stanu technicznego silnika i osprzętu. Wykonaj komplet logów dynamicznych. Co i jak:
  2. No przecież jak byk wcześniej napisałem "Wykorzystanie jak najlepiej mocy w danym zakresie obrotów. Nie liczy się moc maksymalna tylko średnia moc w danym zakresie obrotów na danym biegu"
  3. Nie wszystko. Jednym z odatkowych czynników jest wykorzystanie jak najlepiej mocy w danym zakresie obrotów. Nie liczy się moc maksymalna tylko średnia moc w danym zakresie obrotów na danym biegu. Auto z krótszymi przełożeniami będzie dysponować średnio wyższą mocą na danym biegu (pomijając czas zmiany biegów) Dlatego teoretycznie najlepiej wypadają auta ze skrzyniami CVT bo praktycznie cały czas są w pozycji max moc. Problem jest w tym jak każdy wie, że CVT generują spore straty przez tarcie elementów i finalnie moment obrotowy na kołach jest mniejszy Przykład od 0-200km/h auto nr 1 ma przełożenia: auto nr 2: 1 bieg - vmax 50km/h 1 bieg - vmax 40km/h 2 bieg - vmax 100km/h 2 bieg - vmax 80km/h 3 bieg - vmax 150km/h 3 bieg - vmax 120km/h 4 bieg - vmax200km/h 4 bieg - vmax 160km/h 5 bieg - vmax 200km/h Pomijając czas zmiany o 1 bieg więcej i przyjmując że wszytsko inne w autach jest identyczne to auto nr2 szybciej ciut osiągnie 200km/h Druga rzecz to aerodynamika Przy 100km/h opór nie jest jakiś strasznie wielki natomiast przy 200km/h opór jest 4 krotnie większy niż przy 100km/h gdyż opór powietrza w naturze jest V^2 Więc np SUV o takiej samej mocy krótko mówiąc ma LIPE przy więszkych prędkościach niż osobówka
  4. w takim rozmiarze testowałęm dunlop blueresponse, CPC 5, a teraz mam michelin pilot sport 4 (320zl za szt) I Micheliny najlepsze
  5. w takim rozmiarze testowałęm dunlop blueresponse, CPC 5, a teraz mam michelin pilot sport 4 (320zl za szt) I Micheliny najlepsze
  6. jak wrzucisz DP to EGT spadnie. Moc i moment wiem co to jest i co napędza auto też wiem bo sie tego kilka miesięcy uczyłem:) Moment obr spadnie przy wyższych obrotach i dlatego moc też spadnie. Ale max moment który jest załóżmy przy 3500obr zostanie taki sam
  7. Nieznana hybryda geremi wtryski 430 silikonowy TIP DP DSMIC sprzęgło AWX mam filmik od 0-130 przy temp 21stopni na zewnątrz jeśli Cie interesuje
  8. Większą moc, nie max moment. Ja bym sie bał jeźdźić z katem powyżej 200 koni. EGT wyższe, wolniej turbo wstaje ciut mniejsza moc i moment w całym zakresie obr. U mnie DSMIC obrabia k03 na hybrydzie. Ostatnio dodatkowo naciąłęm kratki w nadkolu ale nie logowałem temp w dolocie jeszcze. Jak zloguje to dam znać czy nacięcie obu nadkoli daje coś czy nie.
  9. Coś się tak uparł na te przyspieszenia
  10. Witam! Kupię krzyżak kolumny kierowniczej pasujący do a4 b6. ZERO LUZU! taki jak na foto
  11. Zobacz ofertę Kupię krzyżak kolumny kierowniczej pasujący do a4 b6 Witam! Kupię krzyżak kolumny kierowniczej pasujący do a4 b6. ZERO LUZU! taki jak na foto Dodający WYSKUN Wysłano 23.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  12. Bry Ziomek posiada audi a6 c5 2.8 Na forum a6klub nikt nie jest w stanie mu pomóc jakie logi robić. Strasznie mało informacji na tamtym forum jest. Zerknął by ktoś na te logi? http://vaglogi.pl/log-002_006_007_59qQF.html http://vaglogi.pl/log-012_013_014_037283.html Ja tu widzę jedynie że przepływ zbyt mały i sondy mają dziwne wskazania...
  13. WYSKUN

    Przyspieszenie

    Po dzwięku samym to i z 300 kuni ma
×
×
  • Create New...