JeJu

Pasjonat
  • Zawartość

    160
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O JeJu

  • Urodziny 05.08.1995

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Piekary Śl

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, jako że nie znalazłem nigdzie na forum informacji na temat gwintu przy oponach 235/35/R19 zalożonych na feldze 9J 9" ET33 zakładam ten temat. Posiadam już koła w tym rozmiarze i zawias na aucie to ori 1BV do tego kupiłem talerzyki z b5 (ale ich nie założyłem :D) Planuję zakupić nowy gwint AP (do quattro) i w miarę równo dopasować koła do błotnika (nie podoba mi się kiedy koło chowie się w nadkolu). Pytanie: czy to wejdzie bez żadnych obcierek podczas jazdy? sporadycznie samochód jest zaladowany 4 osoby + bagaż, zazwyczaj 2 osoby Spotkałem się z opinią że opony 225/35/19 na 100% nie obcierają, opona oponie nie równa, miałem pirelli 235/35 były bardziej naciągnięte niż obecne firestony 235/35. A może ktoś stosował takie klipsy zapobiegające dobijaniu amortyzatora? http://mapet-tuning.com/sklep/osłony-i-odboje/166912-klipsy-odboje-poliuretanowe-clips-poliuretan.html
  2. JeJu

    auto naprawione dla ciekawych: dolot okazał się nieszczelny przy ciśnieniu 2 barów (sam tak robiłem ale tu był błąd bo robiłem to SAM) Panowie wpuscili powietrze i nic nie wyszło dopiero przy poruszaniu wężami wyszła dziura na wężu do prawego ICka w BEXie są one ściśnięte ze sobą wiec dociskały dziurke wymienili tez filtr paliwa. No i w zasadzie te 2 rzeczy wystarczyły żeby samochód zaczął jeździć tak jak przed awarią. Co do lekkiego przeładowania turbo to pytałem i dostałem info ze to przez to ze uwolniłem je wywalajać wkład kata i to normalne. Koszt wywalenia programowo 2 sondy 400-500zł także sobie podarowałem bo jeszcze musze SAI wywalić i kiedys kiedys program zrobić wiec odrazu kompleksowo bym chciał to zrobić. A co do kompresji to konsultowałem to z nimi i powiedzieli żeby sie nią nie sugerować bo auto dobrze jeździ, silnik chodzi równo, zapłony nie wypadają. Także póki co silnika nie ruszam bo tak jak pisałem wcześniej olej w normie, płyn również, moc jakaś tam seryjna jest. Korekty na benzynie chyba 5% (nie pamietam czy na + czy -) a na lpg -7%
  3. JeJu

    na LPG 20 tys zrobiłem. Auto zawiozłem do CTR tuning i zobaczymy co będzie dalej. Jak się okaże, że to coś z osprzętu pada to wymienię i będę jeździł dalej. No chyba że sie okaże że to silnik kuleje. Wg mnie auto ma moc, dobrze przyspiesza, oleju nie żre ani płynu chlodniczego to wolalbym nie ruszać silnika dopóki jeździ. Dam znać co dalej jak bede coś wiedzial
  4. JeJu

    nie no logi w czasie jazdy zrobiłem starałem sie utrzymywać stałe obroty. myślałem że wyjdzie na nich jakies wypadanie zapłonu czy coś w trakcie tych "Szarpnięć" no ale nic nie ma
  5. JeJu

    kompresja na ciepłym silniku: 10bar, 8.5bar, 7.9bar 8.4bar próba olejowa 6ml oleju: 10.7bar 10.8bar 11.1bar 11.9bar ja pi*ole
  6. JeJu

    mam jeszcze taki log grupy 15 + 16. Podobno to pokazuje wypadanie zapłonów. Polecono mi jeszcze aby zakręcić butle LPG, wyjezdzić to co jest w instalacji do końca i przejechać sie na czystym PB98 uprzednio kasując błędy. No i powiem ze nie wyczuwam tych szarpnięć na samym pb98. No ja jestem przekonany że coś jest nie tak z LPG. 15 + 16 grupa https://log.malonetuning.com/chart/234922#H8KLCADCjcKIOlsCA23CjkEOw4MgDATDv8OCw5lIJcKJw7oZw4TDgW0sworClEBkwpwow63DqwtBwqp6w6A6wrtjwq%2FCtcKKaU0Hw6kZBTPCicKCG8KMDnp4w6hjw5PDg8KmHXnCpsO1ESJpw49pw59yaTfCuCQOH8KqwrLDshTCiVFIwrUkHsOEwqIlw6lTw6MZwqoBU01wwp7DtcO7wocUB8O%2FwpJLKcOfw74CW8Omw4AAI8OcHShzFXDCl8KUwrclwrTCrcKTc18LLsKdVMOzAAAA EDIT: jednak szarpie na PB98 (butle z gazem mam zakręconą). Zrobiłem jeszcze logi przy stałych obrotach 3k RPM to wtedy wyczuwam te szarpnięcia. Nie wiem czy takie logi mają jakikolwiek sens grupa 003+020: https://log.malonetuning.com/chart/234964#H8KLCAB%2FwpY7WwIDTcKLw5EKw4IwDEXDvyXDjwlYwpzDvkzDqUN1wqEGZjPDkkzDpsK%2BXsK7woHDuHjDj8K5J0bCuMOrw7MmwpXCqcKYLnMDPCXDrHBSwpPCjcK%2FE8KhcGXDi8OOcMKYw7pic3LCpcKVw7Iqwr04wpo8wo7DtMO%2BITApD8OfwpPDhsO%2BJ2LDgDMOeMOBa0IIw7shL8KubcKew4TCuw9DSh9sw5kxw4nClwAAAA%3D%3D grupa 002+033: https://log.malonetuning.com/chart/234963#H8KLCAB4wpY7WwIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D grupa 115+118: https://log.malonetuning.com/chart/234962#H8KLCAB0wpY7WwIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D może się coś w silniku mechanicznie zepsuło? help @Łukasz13
  7. JeJu

    to jest wszystko bardzo dziwne. Gazownik miał też laptopa podłączonego bezprzewodowo do sterownika STAGA no i jak były kreski chyba mapa lpg i pb to się pokrywały praktycznie idealnie. Żadnych odchyłek nie było większych. Cięzko mi coś wiecej powiedzieć bo nie mam styczności z takim sprzetem osobiście. Jedynie co moge sam to robie sam. Od gazu to myśle że mam jednego z najbardziej znanych zakładów na Śląsku i chyba każdy kto ma LPG coś o nich słyszał(na mysli mam oczywiscie osoby z okolicy Katowic). 1.5roku było spokoju, wiec wierze w to że gość potrafi to ustawić. Spierniczyło się po wywaleniu wkładu katalizatora. Albo zbieg okoliczności i coś w tym samym czasie sie zepsuło albo nie wiem.
  8. JeJu

    no takie urzadzenie jak duzy telefon z tym że całe czarne, wyswietlacz biało-czarny. Ale tak to mniej wiecej wygladało. FIrmy nie znam
  9. JeJu

    Nówka logi, auto idzie dobrze tylko szarpnięcia są podczas jazdy ze stałymi obrotami np. 4k rpm. PB98: 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/234913#H8KLCAAEaDpbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/234914#H8KLCAAKaDpbAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA 115+118 https://log.malonetuning.com/chart/234915#H8KLCAAOaDpbAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA no i LPG: 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/234917#H8KLCABPaTpbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/234918#H8KLCABTaTpbAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA 115+118 https://log.malonetuning.com/chart/234919#H8KLCABXaTpbAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA Byłem dziś u gazownika i na własne oczy widziałem te korekty że są w poblizu 0% +/- 5%. Znowu na logach wychodzi syf na LPG. Ręce opadają
  10. JeJu

    No więc ciąg dalszy problemów: bylem na regulacji LPG, filtr wymieniony, pojeździłem z gazownikiem mapa gazu idealna korekty sondy na LPG +/- 5% pod obciążeniem w pełnym zakresie obrotów. Błędy odczytane tylko 2sztuki obydwie dotyczące grzałki drugiej sondy b1 s2 I teraz tak: sprawdzenie sondy na b. jałowym LPG: lambda okolice 0%, PB98 25% - tu już coś dziwnego W czasie jazdy LPG: +/- 5%, PB98: +/- 5% wiec sonda dobrze pracuje I teraz znowu sprawdzenie na biegu jałowym po przejeździe: LPG i PB98 igła korekcje w okolicy 0% Co najgorsze to czuć szarpnięcia na PB98 i na LPG podczas jazdy nieregularne, delikatne jakby zapłon wypadał no ale sprawdzał mi to gazownik i powiedział ze jest ok Cholera wie czemu logi na LPG wyszły lambda 25% pod obciążeniem Powiedziałem mu, że chce wsadzić downpipe w przyszłości i co zrobić z tą drugą sondą(B1 S2). To powiedział że powinienem ją wymienić bo jest uszkodzona i że nie zna dokładnie pracy sterownika silnika i może ta sonda wpływać na pracę silnika. Nie wiem co robić bo na forach to każdy co innego wypisuje apropo drugiej sondy. To w końcu ma być ta sonda B1 S2 w BEXIe czy nie?
  11. JeJu

    dopiero co logi zrobiłem i "wywołałem", jutro sie umawiam na regulację. Nie wiem czemu sie tak stało żeby po wywaleniu kata aż tak sonda regulowała. Jeszcze sobie myśle że może któryś wtrysk z gazu leje albo coś ale to już gazownik oceni.
  12. JeJu

    aktualizacja: nowe logi pb98: 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/234338#H8KLCABTw7crWwIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D 115+118 https://log.malonetuning.com/chart/234340#H8KLCADCrsO3K1sCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/234339#H8KLCADCqsO3K1sCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D oraz LPG: 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/232604#H8KLCABEw7QrWwIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D 115+118 https://log.malonetuning.com/chart/232605#H8KLCABEw7QrWwIDbcKNTQ7DgiAQwoXDr8OCeiZpY8O1MsKEBcOKwqTCncKkQjMMwqbDtsO0FkjCjAvCl8OvfcOvw4daw7NIw487R8OCWVLDmcKywoHDgUE1w5ckfMOQKcOBw4wUScK8wpLDqSTCvkgUNcOhwo5%2Bw6fDmsOowp3ChQNhw7DDqjNpNS%2FCoFLCqBIfAsK%2Bwr9hIzwvw5rDhsOOw6QPwrADXGFyYMOGBn3DkcKUwrfClcObw5g4w73Cu8K4w7ULw7cBw6pZfFvDhwAAAA%3D%3D 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/232603#H8KLCABEw7QrWwIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D czyli wychodzi na to, że po wybiciu wkładu katalizatora LPG nadaje się do regulacji. Czuje czasami dziwne szarpnięcie na lpg jakby zapłon wypadał na którymś cylindrze. Za 2 tys km mam serwis filtrów LPG także mam nadzieję że to będzie przyczyną no i regulacja. Przepływ wzrósł o jakieś 5 g/s po usunięciu kata. Temp. na zewnatrz w czasie logu jakies 30 *C
  13. Kolejny raz zwracam się z prośbą o polecenie kosmetyków do czyszczenia wnętrza czarnego soul w b6 (dekory, deska, klimatronik, rnse, rączki drzwi, manetki itp.). W dziale wnętrze nie znalazłem wątku z szybkimi pytaniami Potrzebuję 2 środki: jeden do wyczyszczenia wnętrza, drugi do zaaplikowania po czyszczeniu. Lubię efekt matowy, a błyszczacy mi się nie podoba. Dotychczas używałem Nielsen bodajże Choice w proporcji 1:3 z wodą i tylko to. Dzieki !
  14. JeJu

    Dzieki za odpowiedz(teraz rozumiem korelacje) i dużo nowych informacji postaram się coś samemu jeszcze pokombinować bo chyba akurat mam tą kostke obd elm327. Prawdopodobnie zakończę swoją przygode u tunera, który mi to ogarnie.
  15. JeJu

    Może sie trochę nie jasno wyraziłem. Nie zależy mi na drugiej sondzie lambda(B1 S2) ani na jej błędach i checku na desce. Martwi mnie sonda przed katalizatorem B1 S1, która reguluje skład mieszanki.