JeJu

Pasjonat
  • Zawartość

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O JeJu

    Informacje

    • Imię
      Kamil
    • Lokalizacja
      Piekary Śl

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. JeJu

      dodałeś post w złym dziale tak touran ma ten sam rozstaw srub co audi a4 b6/b7 5x112, otwór centrujacy 57,1mm
    2. Zobacz ofertę KUPIE KIEROWNICE + airbag ściętą s line Kupię kierownicę + airbag + wiązka w środku do multifunkcji. ściętą, ze znaczkiem sline, dokładnie taką jak na zdjęciu. Nr kierownicy: 8J0419091G numer poduszki: 8J0880201 (chyba dobre numery podałem) zamierzam wsadzić ją do a4 b6. Dodający JeJu Wysłano 31.12.2018 Kategoria Kupię
    3. Kupię kierownicę + airbag + wiązka w środku do multifunkcji. ściętą, ze znaczkiem sline, dokładnie taką jak na zdjęciu. Nr kierownicy: 8J0419091G numer poduszki: 8J0880201 (chyba dobre numery podałem) zamierzam wsadzić ją do a4 b6.
    4. JeJu

      zdejmij to koło, podłóż lewarek pod sworzen tego wahacza co chcesz odkrecić i unieś troche ten lewarek w góre, sworzen się zblokuje i odkręcisz. napisz czy pomoglo
    5. JeJu

      ja mam 9j et33 19" z taka sama oponą i nie obciera z tyłu a mam szersze koło. wymień tylne sprężyny na nowe 1BE i nie bedzie obcierać. twoje są stare zmęczone i auto poszło w dól
    6. JeJu

      Czesc, szybkie pytanie: Jakiej firmy kupić dyszę spryskiwacza reflektorów? (mój sprysk cieknie, potrzebuje nowy) zamienniki dają rade?
    7. JeJu

      oczywiście że trzeba wymienic! w skrzyni + w dyferencjale. 75w90 gl-5 np. Febi FE32590 a tutaj masz poradnik jak to zrobić: (nie sugeruj się że to b5 na filmie, w b6 jest tak samo).
    8. spokojnie to tylko kopia propozycji od agenta. może się komuś przyda przy szukaniu ubezpieczenia
    9. wycena do mojej Audi z opisu, full zniżek ERGO HESTIA - 613ZŁ COMPENSA - 846ZŁ YOU CAN DRIVE - X (WŁAŚCICIEL POJAZDU POWYŻEJ 30 ROKU ŻYCIA) MTU - 485ZŁ OC / 515ZŁ OC+OCHRONA ZNIŻEK / 555ZŁ OC+NNW+OCHRONA ZNIŻEK) INTERRISK - 602ZŁ ALLIANZ - 771ZŁ GENERALI - 894ZŁ GOTHAER - 586ZŁ UNIQA - 722ZŁ AVIVA - 1001ZŁ PROAMA - 799ZŁ PZU - 714ZŁ AXA - 570ZŁ LINK4 - 520ZŁ OC+OPONY GEFION - 711ZŁ (NIE POLECAM, NISKA WYPŁACALNOŚĆ) WARTA - 551ZŁ OC+OCHRONA ZNIŻEK (570ZŁ OC+NNW+OCHRONA ZNIŻEK) HDI - 540ZŁ OC+OCHRONA ZNIŻEK (558ZŁ OC+NNW+OCHRONA ZNIŻEK) TUZ - 588ZŁ CONCORDIA - 822ZŁ
    10. JeJu

      Witam czy ktoś się orientuje gdzie można i czy w ogóle da się kupić środek redukujący tarcie Sturaco FM 1992 KS ? zgłębiał ktoś temat?
    11. JeJu

      lekki luz jest dopuszczalny. trzeba obejrzec co i jak. moze byc przegub wewnetrzny/zewnetrzny, moze podpora wału, przeguby wału, poduszka skrzyni, poduszka silnika. U mnie poduszka silnika powodowała stuk po odpuszczeniu i dodaniu gazu. Po wymianie praktycznie stuk nie wystepuje. Po drodze wymieniłem przegub na wale bo się zatarł z braku smaru, poduszke skrzyni biegów. Przy ostrej jeździe i ostrym traktowaniu sprzęgła zawsze będzie stukać w quattro
    12. Witam, jako że nie znalazłem nigdzie na forum informacji na temat gwintu przy oponach 235/35/R19 zalożonych na feldze 9J 9" ET33 zakładam ten temat. Posiadam już koła w tym rozmiarze i zawias na aucie to ori 1BV do tego kupiłem talerzyki z b5 (ale ich nie założyłem :D) Planuję zakupić nowy gwint AP (do quattro) i w miarę równo dopasować koła do błotnika (nie podoba mi się kiedy koło chowie się w nadkolu). Pytanie: czy to wejdzie bez żadnych obcierek podczas jazdy? sporadycznie samochód jest zaladowany 4 osoby + bagaż, zazwyczaj 2 osoby Spotkałem się z opinią że opony 225/35/19 na 100% nie obcierają, opona oponie nie równa, miałem pirelli 235/35 były bardziej naciągnięte niż obecne firestony 235/35. A może ktoś stosował takie klipsy zapobiegające dobijaniu amortyzatora? http://mapet-tuning.com/sklep/osłony-i-odboje/166912-klipsy-odboje-poliuretanowe-clips-poliuretan.html
    13. JeJu

      auto naprawione dla ciekawych: dolot okazał się nieszczelny przy ciśnieniu 2 barów (sam tak robiłem ale tu był błąd bo robiłem to SAM) Panowie wpuscili powietrze i nic nie wyszło dopiero przy poruszaniu wężami wyszła dziura na wężu do prawego ICka w BEXie są one ściśnięte ze sobą wiec dociskały dziurke wymienili tez filtr paliwa. No i w zasadzie te 2 rzeczy wystarczyły żeby samochód zaczął jeździć tak jak przed awarią. Co do lekkiego przeładowania turbo to pytałem i dostałem info ze to przez to ze uwolniłem je wywalajać wkład kata i to normalne. Koszt wywalenia programowo 2 sondy 400-500zł także sobie podarowałem bo jeszcze musze SAI wywalić i kiedys kiedys program zrobić wiec odrazu kompleksowo bym chciał to zrobić. A co do kompresji to konsultowałem to z nimi i powiedzieli żeby sie nią nie sugerować bo auto dobrze jeździ, silnik chodzi równo, zapłony nie wypadają. Także póki co silnika nie ruszam bo tak jak pisałem wcześniej olej w normie, płyn również, moc jakaś tam seryjna jest. Korekty na benzynie chyba 5% (nie pamietam czy na + czy -) a na lpg -7%
    14. JeJu

      na LPG 20 tys zrobiłem. Auto zawiozłem do CTR tuning i zobaczymy co będzie dalej. Jak się okaże, że to coś z osprzętu pada to wymienię i będę jeździł dalej. No chyba że sie okaże że to silnik kuleje. Wg mnie auto ma moc, dobrze przyspiesza, oleju nie żre ani płynu chlodniczego to wolalbym nie ruszać silnika dopóki jeździ. Dam znać co dalej jak bede coś wiedzial