Jump to content

JeJu

Pasjonat
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About JeJu

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Piekary Śl

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bo są 2 rodzaje tych zaciskow na 320mm, jeden z a4 b7 a drugi z a6 c5. ten z a6 c5 różnią się klockami bo ten z a4 b7 ma blaszkę a ten z a6 c5 ma drucik blokujący klocek klocek do zacisku z a6 c5 320mm to np. TRW GDB1528 a tarcze są takie same dla obu tylko kupujesz np. dla a4 b7 2.0tfsi
  2. juz mam, nie zauważyłem w pierwszym poście że są numery podane. 8E0609721BA
  3. cześć, obecnie przód 320mm z a6 c5, tył 255mm dziś nabyłem 345/300 przy okazji zmiany chciałbym wymienic przewody elastyczne na nowe. zakładając zacisk 320mm z a6 c5 założyłem też przewód elastyczny dołączony do zacisku, co prawda rok juz tak jezdzi ale przy max skręcie kołem wydaje mi sie że jest mocno naprężony i z pewnością pękłby w przyszłości, chciałbym tego uniknać montująć nowy zestaw 345/300. Proszę mi tu polecić jakies przewodziki Gdzie kupić? jakiej firmy (ATE bedą dobre?) ? jakiej długości? (przód + tył) EDIT: PRZÓD s4 b6 Quattro ATE około 34zł sztuka TYŁ S4 B6 Quattro ATE: około 56 zł sztuka
  4. przełożyłes to łozysko ze starego sprzęgła czy zamontowałes bez? gdzie kupowałeś komplet AWX? jakiś link, cena za komplet?
  5. ja już mam 22tys na SKV zrobione, 1BV + 19" koła także oram je dobrze po dziurach i póki co sie nic nie dzieje.
  6. Witam, posiadam RNSE zwykłego , działa mi odtwarzanie muzyki z płyt w slocie DVD. Zakupiłem spolszczenie i mapy, spolszczenie wgrało się bez problemu, natomiast z mapami jest problem, wkładam płytę i RNSE mieli mieli, aż wyrzuca błąd odczytu CD i czerwony ekran: "nie moge odczytac CD/DVD. Proszę sprawdź płytę". Wyczyściłem laser izopropanolem do optyki, ale nic się nie zmieniło, czasem wyskoczy błąd: "Proszę włóż mape nawigacyjną DVD" lub "źle włożona". Dodam, że wczesniej nie korzystałem z żadnych map, są to moje pierwsze 2019 PL. Jest jeszcze szansa, że to zadziała czy RNSe moge spisać na straty?
  7. JeJu

    B6 DIVISION

    dzięki bardzo
  8. JeJu

    B6 DIVISION

    Cześć, pilnie potrzebuję numer felg ori sline z A4 B6 18". Nie mogę znaleźć w etce
  9. odpada, w dobrej cenie kiera była do wzięcia ale z taką rysą, to wole dorzucić grosza i wziąć w lepszym stanie. dzieki
  10. witam, czy jestem w stanie pozbyć się tej rysy? znajduje się ona na kierownicy
  11. JeJu

    Witam

    dodałeś post w złym dziale tak touran ma ten sam rozstaw srub co audi a4 b6/b7 5x112, otwór centrujacy 57,1mm
  12. zdejmij to koło, podłóż lewarek pod sworzen tego wahacza co chcesz odkrecić i unieś troche ten lewarek w góre, sworzen się zblokuje i odkręcisz. napisz czy pomoglo
  13. JeJu

    Ocierająca opona 1BE

    ja mam 9j et33 19" z taka sama oponą i nie obciera z tyłu a mam szersze koło. wymień tylne sprężyny na nowe 1BE i nie bedzie obcierać. twoje są stare zmęczone i auto poszło w dól
×
×
  • Create New...