WYSKUN Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Cześć Jechałem dziś z otwartym oknem i zauważyłem że po ok 20-30 sekundowym butowaniu na pierwszych 4 biegach poczułem jakiś smród, zatrzymałem się otworzyłem maskę i turbina była czerwona. Wcześniej jechałem spokojnie Z ciekawości zaślepiłem też combi zawór na zimnym silniku na chwile, auto dużo ładniej pracowało z rana i silnik wogole sie nie telepotał i kombi zawór nie hałasował (bo przez 20-30sek z rana mi hałasuje troche). Tak przy okazji to mam blad 17536 p1128 za ubogi sklad mieszanki. Swiece cewki dolot ok. Maf pokazuje ok. A moze to sonda albo zaochany kat jest przyczyną tego? Jak zrobic test sondy i kata? ____________________ Tak wygladaja pomiary sond po skasowaniu bledow. Moze ktos looknąć? Edytowane 4 Października 2016 przez WYSKUN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się