grzes1150 15 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Gdzie w mojej A4 b5 AFN znajde napięcie + po zapłonie ale żeby nie było spadku napięcia przy zapalaniu silnika??? Wiem że troche prymitywne pytanie ale ze 2 godz. siedziałem pod kierownicą i nie znalazłem Potrzeba mi to do wskaźnika doładowania. Teraz mam tak że jak włanczam zapłon to wskazówka przejeżdrza po całej skali i staje w pozycji zero ale przy rozróchu czasami wyłapuje spadek napięcia i jeszcze raz robi ten przejazd wskazówką. Z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 a gdzie się podłączyłeś?? zobacz zacisk chyba 15 nad nogami kierowcy przed przekaznikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 proponuje a nawet więcej zalecam lekturkę http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_montaz_wskaznika_doladowania_na_slupku-t30498.0.html ja ze swoimi budzikami właśnie podpiąłem się jak kolega seba1-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 krzyniek a masz wskaźnik z tą tak zwaną "ceremonią otwarcia" ??? czy wskaźnik z tych co wężyk idzie do samego zegara?[br]Dopisany: 19 Grudzień 2008, 21:51_________________________________________________Teraz jestem wpięty pod zacisk (śrubke) 15 i tam nie odcina napięcia przy kręceniu ale jest niewielki spadek i zegar głupieje tak jak wyżej opisywałem.[br]Dopisany: 19 Grudzień 2008, 21:54_________________________________________________A może jakiś posty układ który "zmagazynuje" i podtrzyma napięcie przez 2 sekundy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 tak mam jak to nazywasz "ceremonie otwarcia" na jednym budziku tylko że ja zrobiłem dodatkowy wyłącznik i też mi trochę zegar głupieje ale to w najbliższym czasie poprawię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 krzyniek poprawisz??? to pochwal się pomysłem w jaki sposób Wiem że masz słupek z trzema zegarami i słupek oklejony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 krzyniek poprawisz??? to pochwal się pomysłem w jaki sposób Wiem że masz słupek z trzema zegarami i słupek oklejony z dwoma a muszę poprawić bo jak dam na nocne podświetlanie to tracę wskazania z zegara temp oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 A ja u siebie zrobiłem na jedno podświetlenie - czerwone. Kolorystycznie nie różni się od podświetlenia zegarów tylko troszke jaśniej świeci ale mi to nie przeszkadza. Dziś kupiłem kondesatory (4szt.) każdy o pojemności 4700mikroFaratów. Zaczne próbe od jednej szt. i to powinno pomódz w problemie spadów napięcia.[br]Dopisany: 20 Grudzień 2008, 18:18_________________________________________________Temat zwalczony: pomogły dwa kondesatory magazynujące prąd i dwie diody puszczają w jedną strone. Koszt operacji: 4zł. - 2 kondesatory, a diody zdemontowane z układu prostowniczego alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się