Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AWX] Zdjęcie wężyka od EGR. Dławienie podczas deszczu.


Mavver

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

bardzo często po ulwewnym deszczu mój 1.9tdi awx 130km dlawił się i gasł. Sprawdzałem ECU - sucho.
Dużo się naczytałem i postanowiłem spróbować ze zdjęciem wężyka od EGR.
I o dziwo! Problem ustąpił.
1.jpg

Zdjąłem wężyk zakleiłem go tą zielono-niebieską izolacją i to samo z bolcem od góry, na który wężyk wchodził.

1. Czy takie tymczasowe rozwiązanie zda egzamin? Czy ta rurka albo bolec nie powinien zostać "otwarty" po zdjęciu?
Prośba o pomoc.


Nparawdę nikt nie jest w stanie pomóc?
Powiedzcie mi chociaż czy silnik po zdjęciu tego wężyka dostaje z tego wężyka lub z tego bolca powietrze?
Czy po zdjęciu wężyka już wszystko jedno co się z nim zrobi bo nie otwiera się ten zawór EGR?

Edytowane przez Mavver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyk musi byc zaślepiony, aby podciśnienie nie uciekało. "Bolca" przy EGR nie musisz zaślepiać. Jeżeli chcesz naprawić problem pojawiący się po ulewie to odszulaj zawór n18 i sprawdz dlaczego jest zalewany wodą i dlaczego się przycina od wilgoci. Zawór ten jest na drugim końcu wężyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super! Bardzo dziękuję za pomoc, właśnie na taką odpowiedź czekałem :)
N18 to zawór od EGR? Rezygnując z EGR nie musiałym tego naprawiać?
Pytanie czy jest sens wracać do EGR i naprawiać ten zawór, skoro tyle pozytywnych opinii o rezygnacji z EGR.
Hm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłeś kolego co się dzieje z tym n18? U mnie jest identyczny przypadek i tak samo go rozwiązałem, lecz jeszcze nie doszedłem czemu n18 wariuje po ulewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kiedyś tego N18 wymieniłem bo jak już do niego dotarłem to się okazało, że ma kompletnie zaśniedziałe styki. Nie wnikałem już więcej co w środku się podziało tylko go wywaliłem od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również wydaje mi się, że to styki, ale nie zagłębiałem się w to już, odłączyłem EGR i po problemie.
może latem ogarnę temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...