mariusz87mariusz 0 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Witam wszystkim. 3 dni temu kupiłem audi a4 2,5 tdi 155 KM, multitronik. Mój problem polega na tym, że przy około 80 do 130 km/h samochód wpada w wibracje. Drży cała kabina, i czuje drgania na pedale gazu. Po puszczeniu gazu wibracje ustają. Po naciśnięciu znów to samo. Byłem u mechanika w Holandii bo tu mieszkam i każdy mówi co innego. Jeden, że koła (ale nie drży kierownica), drugi, że przeguby wewnętrzne, trzeci chce wymieniać amortyzatory a czwarty wymieniać skrzynie biegów. I widzę, że sam muszę się zabrać za ten samochód tylko nie wiem od czego zacząc i jak posprawdzać żebym miał pewność, że nie wyrzucam kasy na marne. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chomek1989 0 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Witam wszystkim. 3 dni temu kupiłem audi a4 2,5 tdi 155 KM, multitronik. Mój problem polega na tym, że przy około 80 do 130 km/h samochód wpada w wibracje. Drży cała kabina, i czuje drgania na pedale gazu. Po puszczeniu gazu wibracje ustają. Po naciśnięciu znów to samo. Byłem u mechanika w Holandii bo tu mieszkam i każdy mówi co innego. Jeden, że koła (ale nie drży kierownica), drugi, że przeguby wewnętrzne, trzeci chce wymieniać amortyzatory a czwarty wymieniać skrzynie biegów. I widzę, że sam muszę się zabrać za ten samochód tylko nie wiem od czego zacząc i jak posprawdzać żebym miał pewność, że nie wyrzucam kasy na marne. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję Kolego. Mam 2.4 v6, gdy kupiłem swoją audiczke wszystko było ok, wpadłem na pomysł aby je obniżyć, po zmianie zawieszenia wszystko było ok, po przejechaniu ok 1000 km zaczęły byc wyczuwalne drgania kabiny podczas przyspieszania, wymieniłem swiece, przewody, przeguby wewnętrzne i zewnętrzne, sondy lambda i na sam koniec zmieniłem zawieche na oryginalna, okazało sie ze na ori zawieszeniu wszystkie drgania ustały, multitronic nie lubi gdy półosie są poziomo względem skrzyni. Musza byc pod katem względem skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Ja od siebie dodam że również miałem drgania podczas przyspieszania. Wymieniałem przeguby wewnętrzne - bez rezultatu. Wymieniłem całe połosie na ori używane i po drganiach w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się