maciucha512 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Płyn chłodniczy: Wymieniam cały zawsze przy rozrządzie. Wymiana termostatu, chłodnicy, nagrzewnicy czy czegokolwiek innego - zawsze coś ubędzie i dolewka. Nigdy nie miałem problemu z temperaturą krzepnięcia, co najmniej -35 C. Zwróćcie uwagę jak wygląda płyn w butelce, po roku i dwóch itp. z czasem robi się mętny, nie wiem jak właściwości mętnego płynu wyglądają, ale nie wygląda to najlepiej. Płyn hamulcowy: Raz do roku przy wymianie opon jak już koła zdjęte wsadzam kogoś do wozu i przepycha 50-100 ml przez każdy zacisk. przy okazji kontrola tarcz i klocków. Koszt znikomy, a świadomość, że jest ok bezcenna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się