Krz.1 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Witam wszystkich, W najbliższym czasie planuję zakup A4 1.8 TFSI z automatem z 2013 lub 2014tego roku.. Czy ktoś z Was mógłby miudzielić informacji jaki rodzaj automatów były montowane w ww. rocznikach? Byłem na próbnej w samochodzie była skrzynia, która miała 8 przełożeń, ale nie jestem pewien czy była to "bezstopniówka" czy klasyczny automat, może ktoś z Was wie coś konkretnego na ten temat?
marcinch001 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie odpowiedni dział do tego typu pytań .
Krz.1 Opublikowano 2 Listopada 2016 Autor Opublikowano 2 Listopada 2016 Nie odpowiedni dział do tego typu pytań . To podeślij proszę linka do odpowiedniego działu.
komoornik Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Temat na forum przewija się mniej więcej co kilka dni. Jeśli FWD to tylko Multitronic. Nie wiem jak można tego nie rozpoznać, wirtualne biegi powinny być tylko w trybie Sport. A w trybie Drive ewidentnie czuć jak auto przyspiesza a obroty się praktycznie nie zmieniają.
Krz.1 Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Opublikowano 6 Listopada 2016 Temat na forum przewija się mniej więcej co kilka dni. Jeśli FWD to tylko Multitronic. Nie wiem jak można tego nie rozpoznać, wirtualne biegi powinny być tylko w trybie Sport. A w trybie Drive ewidentnie czuć jak auto przyspiesza a obroty się praktycznie nie zmieniają. Też delikatnie mówiąc nie jestem zwolennikiem bezstopniowych Byłem na próbnej fajnie wyposażonej 1.8 TFSI z automatem FWD (S-line, rolety tylna elektryczna i boczne w tylnych drzwiach, pół-skóra, Side Assist, kamera przód i tył itp, 2014ty ze Szwajcarii) i miałem wrażenie, że jednak nie jest to bezstopniowa, działała raczej jak zwykły automat, na obrotomierzu widać było zmiany obrotów przy zmianach biegów (nie była to dwusprzęgłówka - wskazówka nie "odbijała się" przy zmianie jak w moim obecnym vw eos 2.0T z DSG), po przestawieniu na "manualną" zmianę doszło do S8. Facet z komisu twierdzi, że w 13tym zaprzestano stosować bezstopniowe, a wprowadzono 8mio biegowy "pancerny" hydrokinetyczny automat. Nie wiem czy to prawda i stąd moje pytanie. Czy ktoś z Was może powyższe (słowa faceta z komisu) potwierdzić lub zaprzeczyć?
komoornik Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Dalej jest to Multi. Coś tam niby zmienia "przełożenia", ale nie zachowuje się jak klasyczny automat.
zabiello Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Facet z komisu twierdzi, że w 13tym zaprzestano stosować bezstopniowe, a wprowadzono 8mio biegowy "pancerny" hydrokinetyczny automat. A czy ten facet twierdzi też że potrafi chodzić po wodzie? Jeśli 1.8 i FWD to w przypadku B8 będzie zawsze multritronic. Edytowane 7 Listopada 2016 przez zabiello
Krz.1 Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Opublikowano 12 Listopada 2016 Dzięki za informacje. niestety b. ciężko znaleźć 2.0 TFSI z określoną przszłością na na FVat (leasing), a 1.8 z Europy i FV łatwiej znaleźć, więc chyba będę "zmuszony" wziąć 1.8 z Multitronem. Czy ktoś z Was może użytkuje taki okaz 9 (2013 lub 14) i mógłby napisać coś z własnych doświadczeń?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się