Jump to content
IGNORED

1.8 TFSI automat


Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich,

W najbliższym czasie planuję zakup A4 1.8 TFSI z automatem z 2013 lub 2014tego roku..

Czy ktoś z Was mógłby miudzielić informacji jaki rodzaj automatów były montowane w ww. rocznikach?

Byłem na próbnej w samochodzie była skrzynia, która miała 8 przełożeń, ale nie jestem pewien czy była to "bezstopniówka" czy klasyczny automat, może ktoś z Was wie coś konkretnego na ten temat?

Posted

Nie odpowiedni dział do tego typu pytań .

Posted

Nie odpowiedni dział do tego typu pytań .

To podeślij proszę linka do odpowiedniego działu.

Posted

Temat na forum przewija się mniej więcej co kilka dni.

Jeśli FWD to tylko Multitronic. Nie wiem jak można tego nie rozpoznać, wirtualne biegi powinny być tylko w trybie Sport. A w trybie Drive ewidentnie czuć jak auto przyspiesza a obroty się praktycznie nie zmieniają.

Posted

Temat na forum przewija się mniej więcej co kilka dni.

Jeśli FWD to tylko Multitronic. Nie wiem jak można tego nie rozpoznać, wirtualne biegi powinny być tylko w trybie Sport. A w trybie Drive ewidentnie czuć jak auto przyspiesza a obroty się praktycznie nie zmieniają.

Też delikatnie mówiąc nie jestem zwolennikiem bezstopniowych

Byłem na próbnej fajnie wyposażonej 1.8 TFSI z automatem FWD (S-line, rolety tylna elektryczna i boczne w tylnych drzwiach, pół-skóra, Side Assist, kamera przód i tył itp, 2014ty ze Szwajcarii) i miałem wrażenie, że jednak nie jest to bezstopniowa, działała raczej jak zwykły automat, na obrotomierzu widać było zmiany obrotów przy zmianach biegów (nie była to dwusprzęgłówka - wskazówka nie "odbijała się" przy zmianie jak w moim obecnym vw eos 2.0T z DSG), po przestawieniu na "manualną" zmianę doszło do S8. Facet z komisu twierdzi, że w 13tym zaprzestano stosować bezstopniowe, a wprowadzono 8mio biegowy "pancerny" hydrokinetyczny automat.

Nie wiem czy to prawda i stąd moje pytanie.

Czy ktoś z Was może powyższe (słowa faceta z komisu) potwierdzić lub zaprzeczyć?

Posted

Dalej jest to Multi. Coś tam niby zmienia "przełożenia", ale nie zachowuje się jak klasyczny automat.

Posted (edited)

Facet z komisu twierdzi, że w 13tym zaprzestano stosować bezstopniowe, a wprowadzono 8mio biegowy "pancerny" hydrokinetyczny automat.

A czy ten facet twierdzi też że potrafi chodzić po wodzie? Jeśli 1.8 i FWD to w przypadku B8 będzie zawsze multritronic.

Edited by zabiello
Posted

Dzięki za informacje.

niestety b. ciężko znaleźć 2.0 TFSI z określoną przszłością na na FVat (leasing), a 1.8 z Europy i FV łatwiej znaleźć, więc chyba będę "zmuszony" wziąć 1.8 z Multitronem.

Czy ktoś z Was może użytkuje taki okaz 9 (2013 lub 14) i mógłby napisać coś z własnych doświadczeń?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...