barciolo Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Witam,Posiadam Audi A4 Avant B5'99 1,9 tdi 90 PS AHH. Mam jednak wątpliwości co do dynamiki tego pojazdu. Czy mógłby ktoś przejrzeć moje dynamiczne logi i powiedzieć co może być nie tak? W razie potrzeby mogę zrobić inne logi.Gr 3:https://zapodaj.net/e53cd1eae05bc.jpg.html Gr 8:https://zapodaj.net/d7ff7e0b18a1c.jpg.htmlGr 11:https://zapodaj.net/e2196d445c075.jpg.htmlWydaje mi się, że moc powinna być większa gdyż posiadam również B5 AHU i w nim jest odczuwalnie lepsza dynamika. Dodatkowo, w AHH ciągle mam poniższy błąd: 18062 please check DTC memory of instrument clusterP1654 - 35-10 - - Intermitten Załączam kolejne logi dynamiczne dla: Gr 01: https://zapodaj.net/38fa7e18d8e0a.jpg.html Gr 04:https://zapodaj.net/f0257df0e66f8.jpg.html Gr 10:https://zapodaj.net/b98e284eb7fc8.jpg.html
baca2309 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 zrób kąplet logów, dynamiczne statyczne bs
barciolo Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Opublikowano 6 Listopada 2016 Komplet logów: dynamiczne: Gr 01: Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjÄÄ i obrazkĂłw bez rejestracji! - 38fa7e18d8e0a.jpg Gr 3:Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjÄÄ i obrazkĂłw bez rejestracji! - e53cd1eae05bc.jpg Gr 04: Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjÄÄ i obrazkĂłw bez rejestracji! - f0257df0e66f8.jpg Gr 8:Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjÄÄ i obrazkĂłw bez rejestracji! - d7ff7e0b18a1c.jpg Gr 10: Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjÄÄ i obrazkĂłw bez rejestracji! - b98e284eb7fc8.jpg Gr 11:Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjÄÄ i obrazkĂłw bez rejestracji! - e2196d445c075.jpg Statyczne (odpowiednio: 1,3,4,13): https://zapodaj.net/5f561d5f929bb.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/68ff644c9a724.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/daaebedd3016e.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/8daabf389010b.jpg.html BS (odpowiednio: 000,003,004,011): https://zapodaj.net/001d5911c6750.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/b1c60cfd59f08.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/e4e9e99b5d809.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/2ef0b7a6e349b.jpg.html Wyżej wspomniany błąd od kilku dni póki co nie występuje.
baca2309 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) przepływka troszke wiecej mierzy ale to nic, turbo troszeczke pózno wstaje, tak to wsztstko super, wiesz kolego silnik silnikowi nie równy, a moze w tamtym masz cos dłubnięte a nawet o tym nie wiesz:) Edytowane 6 Listopada 2016 przez baca2309
barciolo Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Dziękuję za analizę logów i komentarz Co mogę zrobić by turbo wcześniej wstawało? Wracając do AHU nic mi na temat jego modyfikacji nie wiadomo - mam je od ponad 7 lat i nic w tym kierunku nie robiłem (no ale kto wie co było robione przez wcześniejszego właściciela). Obecnie AHU jest nawet słabsze niż na początku ale i tak odczuwalnie mocniejsze od AHH... Wygląda na to, że w AHU konie są bardziej nakarmione
baca2309 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 mozesz podmienić zaworek, jak mówiłem silnik silnikowi nie równy, mozesz miec lepsza kąpresje co przekłada sie na moc, graty moga byc w lepszym stanie, ciśnienie na wtryskach czy pompie, ma to duze znaczenie
barciolo Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Masz na myśli N75? N75 wymieniłem zaraz na początku jak kupiłem to auto (miesiąc temu) i to już poprawiło osiągi. AHH ma podobno bardzo mocną pompę 11 i to podobno daje spore możliwości podbicia mocy... Pytanie co warto zmodyfikować by to było bezpieczne dla silnika/osprzętu a dołożyło z 20 koni...?
baca2309 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) tak chodziło o nke, mozesz dawke paliwa ustawic na 3 mg na całej elektryce off, nom ahh jest mocne ze wzgledu na pompe jest to dobra baza do modyfikacji:) jak chcesz bezpiecznie to wymien wtryski na 216 i zrób czipa i bedziesz miał spokojne i bezpieczne 150km:) po zmiana samych wtrysków mozna osiagnac okolice 120-130km jak silnik w dobrej kondycjii:) Edytowane 7 Listopada 2016 przez baca2309
barciolo Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Na rozgrzanym silniku mam dawkę 3,2 (32768) i zmieniałem na 3 (mniej się nie dało bo max co komp łyknął to 32784) ale jakoś różnicy nie odczułem więc wróciłem do pierwotnych ustawień. Co masz na myśli 'na całej elektryce off'? Zmiana wtrysków na 216 wymaga jakiejś modyfikacji jakichkolwiek ustawień czy sama podmiana załatwia temat?
baca2309 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 najlepiej ustawic mechanicznie a nie kompem:) czyli ruszajac nastawnik, moze byc mała zmiana czułosci pedału gazu, cała elektryka off czuli wyłaczone switała, nawiew, czy radio, mozesz wywalic kata i zaslepic egr, po zmianie wtrysków do ustawienia dawka i kąt wtrysku,
barciolo Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 Pompy już bym chyba nie ruszał (no chyba, że wymienię wtryski na 216) bo nastawnik był przestawiany jak zmieniałem N75 (robił to doświadczony mechanik). EGR wg logów wydaje się być chyba w porządku więc nie wiem czy coś bym tu zyskał - z tego jak rozumiem jego zasadę działania to przy bucie w podłogę nie wpuszcza on spalin do komory więc efekt jest analogiczny do zatkania (?). Zostają więc jak coś wtryski 216 i potem korekta dawki i kąta wtrysku.
baca2309 Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 zyskasz to ze nie bedzie zasyfiał ci kolektora ssacego który pewnie nadaje sie do wyczyszczenia bo jest zawalony, egr to nic dobrego, tak jest wtryski i ustawic dawke i kąt, pompy nie ruszasz bo masz regulacje kąta na kole:)
barciolo Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 Sprawdziłem pompę w moim AHH, no i okazało się, że nie jest to 11 a 10, moja ma nr: 046 404 977 oraz 038 130 107 D B00. Czyli moje Audi zostało wykastrowane z głównej zalety AHH :/ Co do wtrysków jakie mam to jeszcze nie wiem czy są oryginały czy tez ktoś coś tu pozmieniał. Taki wniosek mi się nasuwa na pierwszy rzut oka czy czasem to, że pompa jest mniej wydaja niż oryginał już nie powoduje, tego, że mogę mieć słabsze auto np porównując do AHU? Jakie bezpiecznie wtryski zamontować do takiego oskubanego AHH?A może lepiej same końcówki wtrysków wymienić?
baca2309 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Slabszy bedzie, ktos wiedzial co tam siedzi;) same koncowki jak wymienisz to i tak musiez dac na wyregulowanie cisnien takze sie nie oplaca
barciolo Opublikowano 10 Listopada 2016 Autor Opublikowano 10 Listopada 2016 No właśnie, ktoś (niestety dla mnie) dobrze wiedział co tam siedzi :/ Czyli co byś rekomendował w moim przypadku? Powinienem wymienić całe wtryski? Czy w ogóle nie ma sensu nic robić z tym samochodem skoro pompa powszechna a wtryski (pewnie) słabe? Chcę tylko z 20-30 koni więcej i to mi póki co wystarczy
baca2309 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 wiesz co same wtryski w tym przypadku powinny dac 10-15km na tej pompie zrobisz max 160km:) jak wsadzisz wtryski i czipa to spokojnie 140 powinno byc,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się