Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.6 ALZ] od czego podbiorę sztywne koło zamachowe


Tomek Dziedzic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie. Od jakiego modelu pasowałoby sztywne koło zamachowe? bo takie chciałbym założyć do tego modelu. Problem polega na dziwnych odgłosach podczas przyśpieszenia do 2tyś obr. i przy zapalaniu. Tak jakby takie głuche "dudnienie". Dodatkowo podczas jazdy na biegu występują wibracje na aucie, a na luzie jest ok. Mechanik stwierdził że odgłosy dochodzą z okolicy skrzyni i prawdopodobne dwumasa się kończy. Z góry dzięki za odpowiedź.

Edytowane przez Tomek Dziedzic
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś ALZ w B6 ? Mistrz.

Jak coś to się odezwij - puszczę dwumasę od tego silnika za 50 zł, stan idealny a nikt tego nie chce. Zresztą w słabych benzynach to się nie psuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś ALZ w B6 ? Mistrz.

Jak coś to się odezwij - puszczę dwumasę od tego silnika za 50 zł, stan idealny a nikt tego nie chce. Zresztą w słabych benzynach to się nie psuje.

A co jest nie tak z tym motorem?

A z drugiej strony skoro dwumas się nie psuje to czym mogą być spowodowane moje problemy?

Edytowane przez Tomek Dziedzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALZ ?

Odpowiedź na postawione pytania.

Co Cię chłopie podkusiło żeby kupić ten szajs z aluminiowym blokiem ?

Zaraz się zlecą znawcy i mnie zakopią, ale luz - tu B5tki po 10-15 tys zł są normalką.

Edytowane przez kaczorvw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALZ ?

Odpowiedź na postawione pytania.

Co Cię chłopie podkusiło żeby kupić ten szajs z aluminiowym blokiem ?

Zaraz się zlecą znawcy i mnie zakopią, ale luz - tu B5tki po 10-15 tys zł są normalką.

ok. Może żył nie będę sobie ciął :)

Ale wracając do tematu . to odpowiedzi nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W szklanej kuli baterie mi padły. Oczywiście mechanik nie weźmie na siebie odpowiedzialności za nietrafną diagnozę - albo trafi od razu bo zmieni zamach ze sprzęgłem i się uspokoi, weźmie kasę i będzie bohaterem albo nie pomoże a i tak weźmie kasę. Nie szukaj odpowiedzi na forum bo 99% to będzie stek bzdur i "wydaje mi się".

Coś jak płukanki do silników i zalewanie starych trupów syntetykami.

Tak z konkretów - dwumas w tym silniku musiałby mieć z 600 tys km przelotu (nie takie cofano na 170) żeby się rozsypać ale ten model rzadko dożywa 300...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W szklanej kuli baterie mi padły. Oczywiście mechanik nie weźmie na siebie odpowiedzialności za nietrafną diagnozę - albo trafi od razu bo zmieni zamach ze sprzęgłem i się uspokoi, weźmie kasę i będzie bohaterem albo nie pomoże a i tak weźmie kasę. Nie szukaj odpowiedzi na forum bo 99% to będzie stek bzdur i "wydaje mi się".

Coś jak płukanki do silników i zalewanie starych trupów syntetykami.

Tak z konkretów - dwumas w tym silniku musiałby mieć z 600 tys km przelotu (nie takie cofano na 170) żeby się rozsypać ale ten model rzadko dożywa 300...

Ja tylko proszę o podanie modeli gdzie występowało sztywne kolo i będzie pasowało do mojego, Myślę że dla znawców tematu nie trzeba szklanej kuli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi B4 2.0 16V. Pasuje ?

Audi B4 1.9 TDI 90 KM. Pasuje ?

Tyle ze średnic które podejdą do 1.6 i rozrusznik ogarnie.

Nie słuchaj głupot o golfach 3 i passatach b3/b4. To są auta z silnikami w poprzek - wieniec po drugiej stronie tak ogólnikowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozbierałem swoją skrzynię bo też coś pukało na wolnych obrotach. Po rozłożeniu dwumasa była w dobrym stanie natomiast tarcza sprzęgła miała wyrobione ząbki i miała duże luzy na wałku. Wymieniłem całość bo i tak było już kupione. Co do koła sztywnego też o tym myślałem ale zdecydowałem się na dwumasę po regeneracji z nowym sprzęgłem za 1100zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozbierałem swoją skrzynię bo też coś pukało na wolnych obrotach. Po rozłożeniu dwumasa była w dobrym stanie natomiast tarcza sprzęgła miała wyrobione ząbki i miała duże luzy na wałku. Wymieniłem całość bo i tak było już kupione. Co do koła sztywnego też o tym myślałem ale zdecydowałem się na dwumasę po regeneracji z nowym sprzęgłem za 1100zł.

Witam. W poniedziałek mechanik rozbierze i będziemy wiedzieć co dolega :) Dam znać jak się to zakończyło.

Ostatnio rozbierałem swoją skrzynię bo też coś pukało na wolnych obrotach. Po rozłożeniu dwumasa była w dobrym stanie natomiast tarcza sprzęgła miała wyrobione ząbki i miała duże luzy na wałku. Wymieniłem całość bo i tak było już kupione. Co do koła sztywnego też o tym myślałem ale zdecydowałem się na dwumasę po regeneracji z nowym sprzęgłem za 1100zł.

Witam. W poniedziałek mechanik rozbierze i będziemy wiedzieć co dolega :) Dam znać jak się to zakończyło.

Niestety po wymianie dwumasy , sprzęgła oraz po podmianie skrzyni dudnienie nie ustało :/ Objechałem wszystkich okolicznych mechaników i twierdza że to może dochodzić z silnika (może korbowód?). Normalnie ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też nadal coś puka na wolnych obrotach pomimo nowej dwumasy - mniej niż wcześniej ale jednak puka? Jakieś pomysły Panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wiem że temat stary ale borykam się również z tym dudnieniem,do 2tys.obr.czy i jak został problem rozwiązany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...