Jump to content
IGNORED

Cięzko odpala na zimym silniku Pomocy!


Recommended Posts

Posted

Witam

Mam wielki problem i już nie mam siły

Gdy samochód stoi jakieś ponad 7 godzin to bardzo długo muszę kręcić żeby zapalił . Wymieniałem ostatnio silnik i na obu były te same objawy Gdy już załapie to wchodzi na jakieś 400 obrotów przez chwile po czym gaśnie gdy odpalam wskakuje normalnie ale muszę trzymać na gazie bo gdy przełączy mi się na gaz to od razu spada z obrotów i gaśnie . Gdy już pochodzi i trochę się rozgrzeje to jest ok odpala od strzała i równo pracuje , przewody i pompkę paliwa przełożyłem z drugiego samochodu i jest to samo, świece kupiłem nowe . Już załatwiłem rozrusznik i akumulator poprzez tak długie kręcenie :( nie mam pojęcia . Przekopywałem wszystkie forum ale nic nie mogłem znaleźć . Proszę o pomoc :(

Posted

Jakieś błędy, czujnik g62 ?

Posted

Na kompie jeszcze nie byłem , ale w tygodniu muszę się przejechać bo drugi akumulator padnie ;( . Może ktoś miał podobny problem i podzieli się informacjami .

Posted

U mnie po całej nocy tez trzeba zeby 3-4 razy pokręcił i wtedy zalapie tez mi sie to nie podoba ale olewam to, dopóki cos nie padnie to nie będę bez sensu dokładal kasy, może walnięty czujnik położenia walu? Chociaż byłby jakiś błąd na kompie a u mnie nic :D

Posted

Miejmy nadzieje że nie to było przyczyną swapu. Bo faktycznie jakby wyszyscy mieli swapować pomimo błahych usterek to było by śmiesznie.

Posted

Uszol, gdzie w adr znajduje sie ten czujnik położenia walu? Pewnie i ja go w ciemno wymienie bo po nocy już bardzo słabo idzie mu to odpalanie :D

Posted

Koło zamachu wkręcony w blok na imbusa. Żeby tam dojść trzeba odkrecic zbiorniczek wyrównawczy od wody.

Posted

Przyczyną było uderzenie zawory w tłok dlatego musiałem wymienić . Czyli co w drugim silniku by padał czujnik położenia wału ? . W pierwszym silniku było to samo :/

Posted

I co wymieniłeś zawory czy co bo już sie pogubiłem :D

Posted

Nie wymieniłem cały slupek bo widać było na tloku pęknięcie dlatego wolałem wymienić cały niż reanimowac stary

Uszol ten link co podesłałeś to samo może być u mnie ? Mam silnik 1.8 adr

Posted

Nie wymieniłem cały slupek bo widać było na tloku pęknięcie dlatego wolałem wymienić cały niż reanimowac stary

Uszol ten link co podesłałeś to samo może być u mnie ? Mam silnik 1.8 adr

Dokladnie. Częsta przypadłość.

Posted

Strusio, nagraj filmik jak Ci odpala, bede miał porównanie ja tez Ci mogę nagrać jak byś chciał porównać ?

Posted

Nagraj fimik odpalania po całej nocy przed wymiana.

A od czego jest czujnik położenia walka rozrządu?

Posted

Nagraj fimik odpalania po całej nocy przed wymiana.

A od czego jest czujnik położenia walka rozrządu?

Czujnik położenia wałka? Sprawdza czy wygodnie siedzi Ci sie w fotelu :decayed:

Posted

Walka rozrządu, zle to nazwałem? :D

Posted

No chlopie od czego jest czujnik polozenia walka rozrzadu? Mam Ci to namalowac..?? OD SPRAWDZANIA POLOZENIA WALKA ROZRZADU !!! :facepalm:

Posted

No a dasz rade namalować? Chętnie zobaczę to na rysunku :D

Kolego i jak tam sytuacja? Ja dziś napisałem do dwóch osób o cenę tego czujnika oryginału i też pewnie będę zamawiał i zmieniał, a Ty jak zmieniłeś to pochwal się efektami :D

Strusio a sprawdzałeś cewkę?

Chyba podjadę do jakiegoś komisu i spróbuje się dogadać z gościem na podmiankę cewki i przejażdżkę, żeby ocenić, nie chodzi mi teraz tylko o poranne palenie.

U mnie tak odpala po całej nocy w garażu.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...