Jump to content
IGNORED

Regenracja magla i pompy wspomagania


Recommended Posts

Posted

Autoko A4B6 przebieg ori 303 tyś (ori) - zawieszenie bez luzów mimo to czasem puknie i czuć luz na kierownicy (magiel i pompa nigdy nie ruszana) - dodatkowo od paru dni jak jest zimniej, zaraz po odpaleniu bardzo głośno chodzi pompa wspomagania przy kreceniu.

Tak wiec mógłby ktoś polecić warsztat na śląsku który zdemontuje magiel i pompe, zregeneruje i zamontuje spowrotem - szczerze nie mam czasu na wymontowywanie u jednego mechanika odsyłanie na regeneracje itd.

Okolice lublińca, tarnowskich gór.

Z góry dziekuje za pomoc

Posted (edited)

zanim cokolwiek ruszysz patrzałeś czy płynu jest dosyć, czy płyn się nie pieni? czy sitko jest na swoim miejscu? kiedy płyn zmieniałeś

druga sprawa jak ci magiel nie cieknie to go nie ruszaj bo po regeneracji to róznie bywa

Edited by wyzyk83
Posted

Płynu jest dosyc i nie pieni sie. Hmm nie zmieniałem od kupna czyli 6 lat

Posted

a jak masz auto odpalone to płyn w zbiorniczku stoi równo czy bombluje?

Posted

Przy kreceniu kierownicą? Zobacze po 14 bo bede akurat przy aucie.

A jeśli bombluje to co to znaczy? To samo w przypadku jak stoi równo?

Posted

jak bombluje to wypadlo ci sitko w zbiorniczku i płyn sie napowietrza przez co pompa zaciąga płyn z powietrzem, musi stac płyn w zbiorniczku rowno jak stół. ale jak nie masz problemów z ubywaniem płynu to magla nie ruszaj a pompa moze pomalu sie konczyc albo plyn juz stary. wymien plyn na LHM albo ori G00400 albo pomoże albo nie najwyzej popme zmienisz a magla nie ruszaj

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...