wyzyk83

Pasjonat
  • Zawartość

    986
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O wyzyk83

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      wyzyk83
    • Lokalizacja
      CBY

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AVB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1364 wyświetleń profilu
    1. langista ty masz wisko na pasku i wentylator bedzie chodził cały czas a wiskoza pod wpływem temperatury steruję predkościa obrotową wentylatora niektóre a4 b6 i nowsze auta niemaja już wiskozy tylko wentylator sterowany jest elektrycznie
    2. wiem że w Sachcsie jest LUK tylko problem w tym że na komplety Sachsa jest więcej reklamacji z LUKIEM nie ma problemu
    3. jakiej firmy wahacze? powinno się wyrobić aczkolwiek zakładałem klientom MS, Febi lub Lemfordera i kiera od razu chodziła ok
    4. płyn masz odpowiedni
    5. mrugnie raz czy ciągle mruga
    6. skoro jest niedoładowanie to albo jakaś nieszczelność albo źle turbo zregenerowane
    7. bez logów to wróżenie z fusów
    8. końcówki wymień parami za chwile druga poleci a zbieżność tak do ustawienia bierz normalna z tłumikiem drgań
    9. wymień go koszt czujnika około 25zł kup firmy vernet nie kupuj ori z allegro to podróby
    10. płyn wlany odpowiedni sitko na miejscu w zbiorniczku nie pieni się
    11. sprawdź czujnik temperatury
    12. zacznij od obejrzenia przewodów elastycznych
    13. oczywiście są aluminiowe
    14. u mnie pomogło czyszczenie mikrostyku w zamku