-
Zawartość
1421 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
model uhp2 występuje od 17 cali
-
ciesz się jazdą a jakby było coś nie tak to od razu zauważysz że coś się dzieje nie tak
-
cagb po sofcie na 177KM i 400NM 233km/h koła 18
-
wejdz na stronę febi/swag i jest napisane że spełnia normę BMW 81 22 9 407 549
-
w 2.0CR nie ma opcji żeby klapka wpadła do silnika
-
przerabiałem temat i wiem co pisze ludzie wkładają mahle/behr do b8 i nie ma poprawy i potem piszą bzdury ze b8 tak ma że nie osiąga 90 stopni rozmowa z grupy a4 b8 FB
-
nie sprawdza sie w b8
-
przerabiałem ten temat nie raz. Klient kupił MAHLE i brak poprawy wsadzony z ASO na blacie 90
-
termostat tylko ori z ASO w b8 zamienniki nie działają
-
lej OE VAG G13
-
Na szarpakach dolny prosty nie pokaże luzu auto do góry i brecha
-
sprawdź czy nie ma luzu na sworzniu wahacza dolny przedni ten do którego przykręcony jest amor
-
w 2.0 CR są tylko 2 rodzaje termostatów nie zależnie od kodu silnika z obudową i bez same wkłady termostatów były stosowane do 17.08.2009 03L 121 113 A od 18.09.2009 montowane były tylko z obudową 03L 121 111 AD
-
a co to za znaczenie czy przedlift czy polift? konstrukcja ta sama nawet te same termostaty sa
-
jazda 80km/h na 6 biegu około obroty 1400/min na blacie mam 90 stopni i nic nie spada