ded721 0 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Witam Znajomy ma kłopot ze swoją ponieważ wyskakuje czerowna kontrolka " OIL PRESSURE " (zdjęcia w załącznik). Olej wymieniony i nadal jest to samo. Mechanik najwcześniej będzie mógł zajrzeć w sobote, czego może to być przyczyna i jakie mogą być koszta? https://zapodaj.net/a10dc1d3abd0f.jpg.html Z góry dziękuję. Edit: Temat do zamknięcia, problem tkwił w czujniku Dziękować Edytowane 15 Grudnia 2018 przez ded721 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiek 9 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Pompa oleju nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia i zacierasz silnik.Zrzuć miskę olejową, wyczyść/wymień smok pompy, jak nie pomoże to pompa oleju do wymiany.Równolegle sprawdź czujnik ciśnienia oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 sciagni czujnik cisnienia oleju.wkrec manometr ,zmierz cisnienie.napisz jakie na wolnych i jakie na wysokich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded721 0 Opublikowano 26 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 sciagni czujnik cisnienia oleju.wkrec manometr ,zmierz cisnienie.napisz jakie na wolnych i jakie na wysokich obrotach nie wiem jakie dokładnie było cisnienie ale mechanik powiedział ,że mierzył i było ok. Niestety głębiej zajrzeć będzie mógł dopiero za kilka dni sciagni czujnik cisnienia oleju.wkrec manometr ,zmierz cisnienie.napisz jakie na wolnych i jakie na wysokich obrotach Ciśnienie wyszło 4 i 1,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uosiek 9 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 No to wg danych, które znalazłem tutaj: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY1.5 bara na jałowych i 4 podczas pracy to zdrowy wynik, co oznacza że szukałbym przyczyny w czujniku ciśnienia oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) sciagni czujnik cisnienia oleju.wkrec manometr ,zmierz cisnienie.napisz jakie na wolnych i jakie na wysokich obrotach nie wiem jakie dokładnie było cisnienie ale mechanik powiedział ,że mierzył i było ok. Niestety głębiej zajrzeć będzie mógł dopiero za kilka dni sciagni czujnik cisnienia oleju.wkrec manometr ,zmierz cisnienie.napisz jakie na wolnych i jakie na wysokich obrotach Ciśnienie wyszło 4 i 1,5 elegancko.wymien czujnik i po klopocie Edytowane 27 Listopada 2016 przez quadral20004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się