koxzzz 0 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam zakupiłem b6 lecz trzeba troszeczkę przy nim zrobić do zakupu mam nastawnik, olej (Obecnie 10w30 MOBIL), filtr paliwa, oraz uszczelnienie zaworów i korka. Moje pytanie to w jakiej cenie zmieszczę się z nastawnikiem (Nie jakiś chińczyk) Najlepiej dajcie linki, oraz czy ryzykować zmiana z półsyntetyka na full, czy silnik faktycznie może się rozszczelnić ? Oraz jakie uszczelki wybrać ? Może odrazu jakiś zestaw przy okazji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Po pierwsze o jaki nastawnik Ci chodzi? Napinacz łancucha rozrządu? Ten z tyłu spinający wałki przez łańcuch? Po drugie przed zmianą półsyntetyku na full proponowałbym zrobić płukankę. Ryzyka tu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koxzzz 0 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Tak chodzi mi o nastawnik z tyłu o którym piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Powiedz czemu chcesz napinacz zmieniac? jesli ze wzgledu na poranna grzechotke to bez sensu, ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się