LiveCam 0 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Witam ! Zastanawiam się koledzy nad zabezpieczeniem swojej Audi - mam a4 b8 1.8 tfsi . I pytanie do zorientowanych w temacie . Co mogę odciąć ( zablokować ) żeby nie zepsuć silnika . W zasadzie będzie to działało w dwóch trybach : Tryb immobilizer - czyli blokada jeszcze przed odpaleniem - jaki sposób aktywacji to jeszcze się zastanawiam . Tryb zdalny - czyli jeżeli ktoś mnie wyciągnie z auta lub ukradnie mi kluczyki - będę w stanie zablokować samochód zdalnie ( tak wiem w UE jest to niedozwolone - mało mnie to interesuje ) I teraz pytanie co odciąć : Myślę o pompie paliwa - o ile odetnę ją przy immo to nic się nie stanie, ale czy przy chodzącym silniku silnik nie wyzionie ducha ..... Przychodzi i mi jeszcze do głowy wyłączenie zasilania na stacyjce - ale nie wiem co sie stanie, czy wgl coś sie stanie . Ewentualnie jeszcze myślę o odcięciu zasilania do sterownika silnika - ale tego też się boje czy nie uszkodzi się silnik . Co polecacie ? Co będzie najbezpieczniejsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Do wyboru masz kilka rzeczy. Pompa paliwa. Zasilanie cewek. Przed zapłonem rozrusznik bądź cewka immo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LiveCam 0 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 No rozumiem, ja jednak zastanawiam się nad odłączeniem ECU . Tylko pytanie czy jak odepnę ECU przy pracujacym silniku nic sie nie stanie silnikowi ? Tak samo zastanawiam się czy jeżeli rozłączę ECU już po wyłączeniu zapłonu i załączę go przed odpaleniem, czy nie będą pojawiać się błędy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Przy ilości elektroniki w B8 odłączenie "czegoś" na pracującym silniku prawie na pewno będzie generować błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek16-1988 4 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Teoretycznie wystarczy rozłączać któryś z przewodów w gnieździe diagnostycznym, złodziejaszek bez podpięcia się nic nie zdziała tylko nie pamiętam który to był kabelek... Teoretycznie wystarczy rozłączać któryś z przewodów w gnieździe diagnostycznym, złodziejaszek bez podpięcia się nic nie zdziała tylko nie pamiętam który to był kabelek... Ja u siebie dodatkowo mam patencik z ręcznym hamulcem po zaciągnięciu już nie odblokuje kół bez odpowiedniej procedury:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się