Skocz do zawartości

LiveCam

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LiveCam

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

572 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LiveCam

0

Reputacja

  1. Cześć, Generalnie jestem w tygodniu na budowie w ZG, nie mam niestety za bardzo czasu zeby podjechać i pomóc, ale jezeli masz możliwość rozebrania zamka i podjechania drugim autem to mozesz zabrać zamek i podjechać do mnie to mniej wiecej moge Ci pokazać oco chodzi. Nie jest to nic z czym by Polak sobie nie dał rady
  2. Dokładnie tak na plastiki wazelina techniczna, a na mechanikę tawot i dla pewności wd40 :)
  3. Cześć, Generalnie muszę się Panowie pochwalić. Również borykałem się z problemem niedziałającego zamka w B8. Olałem temat do momentu, aż zepsuł się mój po stronie kierowcy . Zabrałem się za temat dość porządnie . I rezultat od paru miesięcy jest bardzo zadowalający Co zrobiłem : Standardowo podgięcie blaszek od silniczków, oprócz tego ''Kontakt 60" do wszystkich styków wewnątrz . Również tym preparatem siknąłem wszystkie złącza, przy zamku przy module i drzwiach . Później smar na wszystkie ruchome elementy ( zębatki ) wewnątrz zamka przy silniczkach . To samo w części mechanicznej. Smar..... dużo smaru..... bo jak zauważyłem nie jest to tylko kwestia samej elektronik. Mechanika sama w sobie też się blokuje. W jednym zamku całkowicie wyskoczył malutki plastikowy sworzeń, co w rezultacie nie pozwoliło działać prawidłowo ( tu również podgiąłem delikatnie plastik ) . Generalnie w dwóch zamkach większy problem miała część mechaniczna, porządnie nasmarowana śmiga bez problemu . Sprawdźcie porządnie część mechaniczną. I oprócz czyszczenia styków polecam, a wręcz zalecam dużo smaru Na początku tylko poczyściłem styki jakimś alkoholem i podziałało to tydzień, dwa i znowu lipa . A teraz od paru miesięcy działa bez żadnego problemu Także zanim narazicie się na koszta i zaczniecie wymieniać, poświęćcie pare godzin na porządne rozpracowanie tematu
  4. Cześć, Generalnie muszę się Panowie pochwalić. Również borykałem się z problemem niedziałającego zamka w B8. Olałem temat do momentu, aż zepsuł się mój po stronie kierowcy . Zabrałem się za temat dość porządnie . I rezultat od paru miesięcy jest bardzo zadowalający Co zrobiłem : Standardowo podgięcie blaszek od silniczków, oprócz tego ''Kontakt 60" do wszystkich styków wewnątrz . Również tym preparatem siknąłem wszystkie złącza, przy zamku przy module i drzwiach . Później smar na wszystkie ruchome elementy ( zębatki ) wewnątrz zamka przy silniczkach . To samo w części mechanicznej. Smar..... dużo smaru..... bo jak zauważyłem nie jest to tylko kwestia samej elektronik. Mechanika sama w sobie też się blokuje. W jednym zamku całkowicie wyskoczył malutki plastikowy sworzeń, co w rezultacie nie pozwoliło działać prawidłowo ( tu również podgiąłem delikatnie plastik ) . Generalnie w dwóch zamkach większy problem miała część mechaniczna, porządnie nasmarowana śmiga bez problemu . Sprawdźcie porządnie część mechaniczną. I oprócz czyszczenia styków polecam, a wręcz zalecam dużo smaru Na początku tylko poczyściłem styki jakimś alkoholem i podziałało to tydzień, dwa i znowu lipa . A teraz od paru miesięcy działa bez żadnego problemu
  5. No rozumiem, ja jednak zastanawiam się nad odłączeniem ECU . Tylko pytanie czy jak odepnę ECU przy pracujacym silniku nic sie nie stanie silnikowi ? Tak samo zastanawiam się czy jeżeli rozłączę ECU już po wyłączeniu zapłonu i załączę go przed odpaleniem, czy nie będą pojawiać się błędy ?
  6. Witam ! Zastanawiam się koledzy nad zabezpieczeniem swojej Audi - mam a4 b8 1.8 tfsi . I pytanie do zorientowanych w temacie . Co mogę odciąć ( zablokować ) żeby nie zepsuć silnika . W zasadzie będzie to działało w dwóch trybach : Tryb immobilizer - czyli blokada jeszcze przed odpaleniem - jaki sposób aktywacji to jeszcze się zastanawiam . Tryb zdalny - czyli jeżeli ktoś mnie wyciągnie z auta lub ukradnie mi kluczyki - będę w stanie zablokować samochód zdalnie ( tak wiem w UE jest to niedozwolone - mało mnie to interesuje ) I teraz pytanie co odciąć : Myślę o pompie paliwa - o ile odetnę ją przy immo to nic się nie stanie, ale czy przy chodzącym silniku silnik nie wyzionie ducha ..... Przychodzi i mi jeszcze do głowy wyłączenie zasilania na stacyjce - ale nie wiem co sie stanie, czy wgl coś sie stanie . Ewentualnie jeszcze myślę o odcięciu zasilania do sterownika silnika - ale tego też się boje czy nie uszkodzi się silnik . Co polecacie ? Co będzie najbezpieczniejsze ?
  7. W tej sytuacji nie ma głupich pomysłów zamek na szczęście jest podłączony .... Spróbuje jeszcze raz ale centralka ma chyba jakieś zabezpieczenie bo próbowałem juz coś podobnego i po ok . 30 razie przestała kompletnie reagować na pilota . Wszystkie przyciski przestały działać . Po przekręceniu kluczyka w zamku tak jakby sie zresetowało i wszystko wróciło do normy .... No cóż spróbuje jeszcze raz
  8. Cześć, Mam dość śmieszny problem . Otóż jak zauważyłem w B8 padają zamki w drzwiach ( z pilota nie da się otworzyć tylko od wewnątrz ) - niezrozumiały sygnał itp . Poczytałem trochę, że można spróbować coś przeczyścić itp . Tak więc zabrałem się za to. Rozmontowałem boczek drzwi wszystko fajnie pięknie, ale przy wykręcaniu zamka zorientowałem się że śruby od zamka to wcale nie torx . No więc skręciłem i postanowiłem to zostawić do momentu zakupu klucza . Oczywiście przez roztargnienie kiedy już zmontowałem drzwi i nimi trzasnąłem zdałem sobie sprawę, że nie włożyłem cięgna od klamki i zapadłą wielka cisza .... BO DRZWI NIE OTWIERAJĄ SIĘ ANI OD ZEWNĄTRZ ANI OD ŚRODKA ..... Jak najbardziej w odpowiedziach należy się ze mnie śmiać Ale, czy zna ktoś sposób na otwarcie drzwi przy kompletnej awarii zamka ? Pomyślałem o wiązce elektrycznej, tak aby wymusić otwarcie drzwi . Niestety nie mogę znaleźć nigdzie schematu .... Czy ktoś takowy posiada ? Chodzi o drzwi przednie pasażera . Liczę się z tym, że w ostateczności będę musiał rozciąć boczek, ale może ktoś jest mi w stanie jakoś pomóc bezinwazyjnie :) Z góry dzięki
  9. LiveCam

    Stag 400 DPI

    ...Do instalacji która zużywa +/- 10% benzyny i trzeba wiercić dziury w dolocie. Zgadza się
  10. Jeden dzień to jest maks . Trzeba zamówić części i się zabrać za to dopiero jak przyjdą . Robota to zdjęcie zderzaka. Nic szczególnie trudnego . Szczerze żałuję, że sam tego nie zrobiłem bo wszyscy straszyli, że jest to niewiadomo jak trudne . Zestaw blokad można wypożyczyć za coś poniżej stówki, a cała robota jest opisane w Elsie Robota u mechanika to ok. tysiak . u mnie chyba dokładnie wyszło 850.
  11. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem . Ale ten napinacz który ma wsuniętą zawleczkę to jest stary , ten który ma wsuwkę to jest nowy . Sprawdziłem we fakturze i mam takie pozycje : 06K 109 467K Czas wymiany ? Odstawiłem rano i odebrałem po pracy . ok. 8 godzin Ceny masz wyżej . Poczytaj
  12. Osobiście, odradzam ten serwis Kolega pracował tam przez dwa lata więc mam z pierwszej ręki info jak wygląda tam podejście do samochodu Podstawowym narzędziem diagnostycznym jest tam młotek Nie będę się rozpisywał co i jak dokładnie, ale naprawdę wierzcie mi, że jak słyszałem jak się tam naprawia samochody, ustawia rozrządy, przekręca się gwinty przy wkręcaniu świec itp to brzmi jak całkiem śmieszny żart . Ale nie chciałbym, żeby taki żart spotkał moje 4 kółka To tak tylko w ramach przestrogi
  13. LiveCam

    Stag 400 DPI

    Cześć Wszystkim . Tak tylko informacyjnie jeżeli interesuje kogoś gaz do 1.8 TFSI . Dostałem dzisiaj oficjalną odpowiedź od Staga z potwierdzeniem, że sterownik 400 DPI można zastosować do 1.8TFSI . To tak w ramach ciekawostki Podpytałem w Poznaniu taka instalacja ok. 4 tyś brutto - w autoryzowanym serwisie staga
  14. Panowie tak z ciekawości zapytam, czy idzie VCDS-em wyczytać coś, że jest nie tak z klapami/dolotem ? Nie mówie o błędach, tylko blokiem pomiarowym
  15. Cześć, Dorzucę swoje 5 groszy . Co do tego dźwięku, to nie rozpędzałbym się z wymianami rozrządów itp .... Ja wymieniłem rozrząd i ten nastawnik faz i dźwięk pozostał ( taki terkot ) -coś podobnego jak u Ciebie . Zastanawiam się czy to przypadkiem nie jest skrzynia, ponieważ cała buda mi delikatnie drży .... Więc puki co to może warto mechanikowi, powiedzieć żeby przyłożył "ucho" do skrzyni Nie jestem mechanikiem, ale widzę z własnej praktyki, że ten dźwięk raczej nie pochodzi z rozrządu . Choć mogę sie mylić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...