Lajon 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich, mam problem - po każdym dniu jazdy kiedy zostawię auto w garażu do rana pojawia się plama oleju wielkości ok 5 cm. Jeśli chodzi o turbinkę to auto chodzi idealnie, nie słabnie, nie włącza się tryb awaryjny. Nie dymi czyli olej nie idzie w wydech. W dolocie mam śladowe ilości oleju ale to chyba normalne jeśli chodzi o te modele. Na bagnecie po zrobieniu 6 tys km ubyło pół miarki pomiędzy min a max czyli bardzo nie wiele. Dodam, że na pewno olej nie cieknie z uszczelniacza na wale z tyłu. Jak ktoś ma jakieś sugestie to proszę o pomoc Edytowane 9 Grudnia 2016 przez Lajon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emge 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Jaka skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lajon 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 (edytowane) manual, 6 bieg Edytowane 9 Grudnia 2016 przez Lajon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emge 0 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Chodziło czy automat. Trudno powiedzieć, znając życie trzeba umyć spód jeśli bardzo brudny i zobaczyć gdzie cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k 20 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2016 Wjedź na tunel, ściągasz osłony i szukasz. U mnie był banał. Poprzedni właściciel wymieniał rozrusznik i mechanik nie dokręcił stalowego węża powrotnego z turbinki i olej się ładnie sączył. Klucz 22, dokręcenie i jest gudi. Druga sprawa ciekło mi z pokrywy zaworów, 50zł uszczelka + benzyna + patyczki do uszu do wyczyszczenia wszystkich rowków, dokręcenie 10Nm i problem solved! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lajon 0 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) Wjedź na tunel, ściągasz osłony i szukasz. U mnie był banał. Poprzedni właściciel wymieniał rozrusznik i mechanik nie dokręcił stalowego węża powrotnego z turbinki i olej się ładnie sączył. Klucz 22, dokręcenie i jest gudi. Druga sprawa ciekło mi z pokrywy zaworów, 50zł uszczelka + benzyna + patyczki do uszu do wyczyszczenia wszystkich rowków, dokręcenie 10Nm i problem solved! Jutro się biorę za to. Też może być problem z niedokręconym wężem bo wiem, że poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło a wiec też majstrował przy rozruszniku. Jak się coś wyjaśni to dam znać Dziś obejrzałem dokładnie wyciek i wygląda na to, że olej wydostaje się z okolicy uszczelki kol. wyd. tylko raczej chyba nie z pod tej uszczelki bo skąd tam może być olej? Edytowane 9 Grudnia 2016 przez Lajon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k 20 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 masz małe lusterko? zobacz czy spod pokrywy zaworów tam ładnie sobie nie ścieka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lajon 0 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Już wszystko jasne. Olej cieknie z uszczelki pod głowicą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gac3k 20 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 smuteczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się