-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O emge
Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Gd
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
2.8 V6 30V
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia emge
0
Reputacja
-
Nawet nie doczytałem, że Vag pokazał lambdę. Oczywiście, że może tyle spalać. Masz winowajcę. Tylko nie kupuj tanich zamienników.
-
Sonda lambda może odeszła do krainy wiecznych łowów. Ps. 2.8 w tipie średnio pali mi koło 11, a nie 22
-
Który telefon wybrać
emge odpowiedział(a) na mily temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
System właśnie ten czyli taki w którym nie musisz podawać numeru buta by uruchomić aplikacje. Brak karty SD to bezpieczeństwo, jak posiejesz fona to nikt się nie dostanie do twoich zdjęć. Tak wiem można zaszyfrować, tylko że nie daj panie by sprzedać tel. albo gdyby go szlag trafił. Ale to trzeba trochę poużywać, żeby się przekonać, że japka to nie samo zło. -
Lepsze to niż patrzenie na wskazówkę
-
Jak się leje za dychę to ciężko sprawdzić. To są wskaźniki, nie mierniki. Weź kredyt i zatankuj do pełna przejedź 100km żebyś nie musiał za dużo liczyć dopełnij i zobaczysz wynik na dystrybutorze.
-
To nie zależy od części tylko od ustawionej temperatury przełączenia. Jak pisano nie powinno być mniej niż 30 stopni.
-
Generalnie to 4x4 daje możliwość zabawy kiedy się chce i spokoju kiedy trzeba. RWD jest zabawa, ale jak trzeba po prostu wyjechać robi się lipa zwłaszcza jak nie ma szpery. FWD daje radę bo koła napędzane skrętne i dociążone, ale znowu zabawa licha. A tu takie z soboty, oby częściej tak nas raczyło śniegiem
-
Zależy od dealera, zadzwoń zapytaj.
-
Chodziło czy automat. Trudno powiedzieć, znając życie trzeba umyć spód jeśli bardzo brudny i zobaczyć gdzie cieknie.
-
Jaka skrzynia?
-
Ten sam miałem. Skończyło się tym, że na autostradzie, temperatura wzrosła, puścił mokrego bąka i trzeba było studzić i pyrkać do domu.
-
A jaki silnik?
-
Też tak miałem. Ciśnienie wypychało raz szybciej raz wolniej.
-
Ubywa płynu i bulgocze w kabinie czyli najpewniej uszczelka pod głowicą.