grajdek Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Po sprzedaży VW Scirocco w moim garażu i sercu powstała dziura, którą trzeba było jakoś zapełnić A jako że mój pracodawca zaczął wspierać ekologię i zainstalował na służbowym parkingu darmową stację ładowania samochodów elektrycznych, to uznałem że warto rozglądnąć się za jakąś hybrydą Wybór był niewielki, a dodatkowo w grę wchodził tylko leasing. Na szczęście już drugi raz w tym roku Audi uraczyło mnie świetną ofertą, tym razem na A3 e-tron. I tak oto od niewiele ponad miesiąca do pracy jeżdżę czymś takim: Więcej zdjęć dorzucę wkrótcę Ponieważ to samochód tylko na trzy lata i tylko do jazdy na krótkie trasy oraz do pracy, to z wyposażenia wziąłem niezbędne minimum: Audi Parking System plus przyciemniane szyby sportowa kierownica spłaszczona u dołu regulacja podparcia odcinka lędźwiowego ogrzewanie przednich foteli Audi active lane assist Audi pre sense front Adaptive cruise control itd. Warto wspomnieć, że e-tron w standardzie ma już kilka fajnych bajerów, jak reflektory LED czy ogrzewanie/klimatyzacja postojowa oraz sterowanie ze smartfona. Po 1.500 km mój rekord jazdy "na prądzie" to 32 kilometry. Przy czym moja droga do pracy to 55 km, z czego 5 kilometrów to miasto a 50 to autostrada (gdzie na prądzie jadę 120 km/h). Na większą opinię przyjdzie czas po 5 tys km
Virtek2 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Z zewnątrz mega pokaż wnętrze _____ http://www.willsoor.pl/ Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez Virtek2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się