Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Utrata mocy głośniejszy wydech


kamil3k1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od poniedziałku mam problem z moim 2.0 bgb wracając do domu wszystko silnik pracował jak należy miał moc pracował cicho .

Po ponownym uruchomieniu mam problem z brakiem mocy jeszcze mniej niż przy padniętym DV i wydech stał sie głośniejszy w ok 1000-2000 rmp, na wolnych obrotach silnik poszarpuje. Po sprawdzeniu żadnych błedów nie wyświetla. DV n75 i świece w tym miesiącu wymienione.


Witam od poniedziałku mam problem z moim 2.0 bgb wracając do domu wszystko silnik pracował jak należy miał moc pracował cicho .

Po ponownym uruchomieniu mam problem z brakiem mocy jeszcze mniej niż przy padniętym DV i wydech stał sie głośniejszy w ok 1000-2000 rmp, na wolnych obrotach silnik poszarpuje. Po sprawdzeniu żadnych błedów nie wyświetla. DV n75 i świece w tym miesiącu wymienione.

Dodam jeszcze że dziś odłączyłem przepływomierz zero reakcji ani lepiej ani gorzej tylko esp sie swieciło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjnie jest katalizator... chyba, że kolega ma modzony wydech,czyli DP między innymi. Sprawdź katalizator pewnie zapchany i trup, nic nie wspominałeś w poście o tym, że masz założony downpipe, druga opcja to odma, falowanie obrotów na jałowym i nierówna praca silnika to też jej objaw. Trzecia opcja ale mało prawdopodobna bo twierdzisz, że błędów brak to albo cewki trupy albo coś z układem paliwowym. Tylko to musiałbyś zlogować dynamicznie i wrzucić logi. Nieszczelność raczej odpada skoro odłączeniie przepływki nic nie daje. Warto sprawdzić logi wysokiego ciśnienia też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się zrobić logi przez weekend i może wtedy się coś wyjaśni. Cewki próbowałem pozmieniać bo mam jedną nowa zapasowa ale nic to nie dało. Jeszcze wczoraj zauważyłem że jak lekko dodaje gazu to samochód szybciej przyspiesza . Spróbuję dziś jeszcze wyczyścić przepustnice i dam znać czy jest jakaś poprawa

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Panowie przepraszam że dopiero teraz piszę ale dopiero wczoraj znalazłem coś czasu żeby zająć się samochodem . Okazało się że winna jest gruszka od turbiny a co najlepsze mebrana jest w niej cała . Pękł na pół ten boleć zakończony gwintem który wychodzi z gruszki i steruje klapa turbiny

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...