bania 1 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Byłbym wdzięczny za schemat budowy zbiornika oraz jak ktoś zna zasadę działania i podziali się wiedzą , mam problem z wskazaniem poziomu paliwa prawa komora prawie pełna a lewa praktycznie pusta a na zegarach rezerwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sH3ep 1 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Daj jakieś konkretne info co do samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Daj jakieś konkretne info co do samochodu. b7 1.8T 2005 quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sH3ep 1 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Chciałem wysłać bezpośredniego linka ale się nie da niestety ;/ https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 klikasz carProg2 następnie szukasz twojego auta. Potem wchodzisz w układ paliwowy i masz tam dokładnie rozrysowany bak i jego wszystkie elementy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Chciałem wysłać bezpośredniego linka ale się nie da niestety ;/ https://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 klikasz carProg2 następnie szukasz twojego auta. Potem wchodzisz w układ paliwowy i masz tam dokładnie rozrysowany bak i jego wszystkie elementy. Widziałem to wcześniej niestety nie wiele rozjaśnia .... dziwna sprawna z tą "jet pump" ponoć jest jakaś druga pompa-pompka działająca na zasadzie różnicy ciśnień - zwężki ventuuriego która ma przepompowywać paliwo z prawej do lewej komory która jest aktualnie prawie pusta,podczas pracy pompki widać ciurek paliwa w lewej komorze ale komora się nie wypełnia .... cuda .... poza tym licznik reaguje ochoczo na wahania pływaka lewego a na prawy praktycznie nie reaguje oba pływaki sprawne okablowanie także ? Jest ktoś na forum kto zna dokładnie zasadę działania Aktualny stana to : Prawa komora ok 3/4 może więcej Lewa pusta podczas pracy silnika widać ciurek paliwa płynący do komory Wskaźnik rezerwa ok 100km zasięgu ok 3x za mało Edytowane 3 Stycznia 2017 przez bania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się