Gość Murzyn Opublikowano 24 Lutego 2007 Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam mądre glowy Problem dotyczy silniczka w Golfie IV 90KM. Z tego co sie zdazylem zorientowac, to dziala toto na zasadzie nadcisinenia (wiec tak jak nasze AFN dziwne ze w A4 nie wkaldali takiego silnika tylko do konca produkcji 90 dzialaly podcisnieniowo....chyba ze cos zle wiem 1.pytanko czy w turbulum sa kierownice?? Wrzucam logi: 003 Basic 011 Basic 003 dynamiczne 008 dynamiczne 011 dynamiczne Problem z autem jest taki ze po chwili turlania sie 180km/h wpada w tryb awaryjny no i trzeba gasic misiaka pewnie N75 cos szwanku dostaje, ale jeszcze nie mialem czau sie mu blizej przygladnac :/ W bloku 11 (dynamicznym) pojawia sie potwornie przeogromne przeladowanie poczym cisnienie jest redukowane (niby tak ma byc) ale w praktyce jest to strasznie odczuwalne. W tym zakresie auto wogole sie nie wkreca, jedzie jak muł nie jak ogier. Dodam co jest bardzo istotne ze jest wlozony BOX! Myslicie ze te problemy to jego sprawka?? Pewnie tak, ale tryb awaryjny pojawil sie kiedys (w podobnych warunkach) jeszcze przed zalozeniem boxa Kolejny problem to odpalenie auta....jest ciezko bez wzg czy jest cieplo czy zimno troche trzeba sie nakrecic Domyslam sie tylko ze swiece pora juz wymienic ;/ PS. Autkiem nie jezdze na codzien, wiec jak go dorwe raz za czas to wyszukuje moze i troche na sile jakis problemow. Tak to jest porownywac VW do OOOO :twisted:
Gość Murzyn Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 wlasnie robilem to pol nocy i wywala mi program po 20-30s...HGW...kommp zeswirowal!! [ Dodano: 25-02-2007, 14:02 ] zaraz zrobie logi bez boxa....wczoraj zabralem poprostu uszkodzony VAG [ Dodano: 25-02-2007, 20:40 ] Logi na BOX program 0 (czyli chyba tak jakby boxa nie bylo) 000Basic 003Basic 011Basic 003 Dynamiczne 004 Dynamiczne 008 Dynamiczne 010 Dynamiczne 011 Dynamiczne Pozniej zrobilem ciekawy tescik...jak laduje turbulum na kazdym programie (od 0 do 9 )zaraz wrzuce fotki [ Dodano: 25-02-2007, 20:58 ] Program 0 Program 1 Program2 Program3 Program4 Program5 Program6 Program 7 pominalem (a szkoda bo widzialbym czy ta poprawa jest spowodowana zmiana programu czy przegonieniem autka) Program8 Program9
Sprinter Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Generalnie, to otwiera mi się ciągle strona z fotosikiem, a nie te logi jak klikam
Gość Murzyn Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 a nie sa wyswietlone?? u mnie widac normalnie :eek: jak klikinesz to faktycznie fotosik sie otwiera, jedynie mozna zapisac obraz ;/
Wihajster Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 wszystko jest w porzo otwiera sie normalnie
Sprinter Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 A możesz zupełnie wyrzucić tego box'a ? Różnice są nieduże pomiędzy poszczczególnymi programami, ale w ogóle to jakieś dziwolągi. Zresztą, gdzie ten box ma oszukiwać ? Na dawkach tylko czy na powietrzu też ?
Gość Murzyn Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 no wlasnie nie za bardzo da sie go wyrzucic, ale na 0 powinien nic nie zmieniac. ktore parametry sa oszukiwane to szczerze nie mam pojecia. Dawki na 100% ale wydaje mi sie ze powietrze tez... Na forum golfa to zajmuja sie bardziej bojlerami a nie diagnoza auta, wiec nawet nie wiem czy w tym turbulum sa kierownice ...na 99% tak, bo wydaje mi sie po tych logach ze sa lekko niemrawe dobrze mowie??
Sprinter Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 ALH na pewno ma turbinę VTG, taką samą stosuje się w wersji AHF (110KM). Co do box'a, ciężko diagnozować auto jak ma przypięte ten syf. Z założenia oszukuje ECU, a my odczytujemy z niego dane, więc mogą być nieprawdziwe. Równie dobrze to box może powodować takie cuda.
Gość Murzyn Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 zrobilem wykresik zeby bylo to bardzie obrazowo widac... na 2 ostatnich programach (zielony i czerwony) widac zdecydowanie inny przebieg krzywej co o tym myslicie??
Sprinter Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 Ale to w ogóle są jakieś kretyńskie wyniki, najpierw masz dowalenie, sprzęgło wychodzi z siebie, a potem nagle zamulenie poniżej wartości oczekiwanych, dalej coś w okolicach serii. Wywal tego box'a i wtedy zobacz jak będą wyglądały logi. Jeśli to nie wina box'a, to szukaj przyczyny w środowisku uturbionym
Gość Murzyn Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 logi bez boxa 003 dynamiczne 008 dynamiczne 011 dynamiczne
Sprinter Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 No i widać, że jest pała z turbiną. Działaj ziomek
Gość Murzyn Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 czyscic trzeba yhh mowilem zeby do TDI nie lac semi syntetyka to moze by nie bylo takich problemow. Sprinter, Myslisz ze czyszczenie pomoze czy wkladac tam jakies nowe fajne turbo??
Sprinter Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 A po co nowe, jak to nie sra olejem przez łożyska, to szczota, papier ścierny, szmaty i w ogóle takie tam zabaweczki :biggrin: Pól syntetyk nie ma tu żadnego znaczenia, olejek kompletnie nie bierze udziału w jej sterowanku, przeca przepływa tylko ładnie przy łożyskach dla smarowania...
Gość Murzyn Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 fakt, bo to w sumie tylko kierownice tak zamulaja....w tym przypadku to chyba jedynie mechanik (silnik poprzeczny) i z wyciaganiem turbulum bedzie kupa zabawy. No nic trzeba dzialac [ Dodano: 07-04-2007, 18:07 ] turbulum czyste, al logi dalej mi sie nie podobaja tu nowe logi: 003 008 011 cos jakby przeplywka zaczynala szwankowac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się