Jump to content
IGNORED

[ALH] logi, BOX


Guest Murzyn

Recommended Posts

Witam mądre glowy ;)

Problem dotyczy silniczka w Golfie IV 90KM.

Z tego co sie zdazylem zorientowac, to dziala toto na zasadzie nadcisinenia (wiec tak jak nasze AFN :) dziwne ze w A4 nie wkaldali takiego silnika tylko do konca produkcji 90 dzialaly podcisnieniowo....chyba ze cos zle wiem :rolleyes:

1.pytanko czy w turbulum sa kierownice??

Wrzucam logi:

003 Basic

7fe849bc9018dfd8.jpg

011 Basic

24d478501bf5cca9.jpg

003 dynamiczne

0a3c09e089f597ee.jpg

008 dynamiczne

f08b5c29649deaa0.jpg

011 dynamiczne

55239d19eb3cba3a.jpg

Problem z autem jest taki ze po chwili turlania sie 180km/h wpada w tryb awaryjny no i trzeba gasic misiaka :( pewnie N75 cos szwanku dostaje, ale jeszcze nie mialem czau sie mu blizej przygladnac :/

W bloku 11 (dynamicznym) pojawia sie potwornie przeogromne przeladowanie poczym cisnienie jest redukowane (niby tak ma byc) ale w praktyce jest to strasznie odczuwalne. W tym zakresie auto wogole sie nie wkreca, jedzie jak muł nie jak ogier.

Dodam co jest bardzo istotne ze jest wlozony BOX! Myslicie ze te problemy to jego sprawka?? Pewnie tak, ale tryb awaryjny pojawil sie kiedys (w podobnych warunkach) jeszcze przed zalozeniem boxa

Kolejny problem to odpalenie auta....jest ciezko bez wzg czy jest cieplo czy zimno :( troche trzeba sie nakrecic :( Domyslam sie tylko ze swiece pora juz wymienic ;/

PS. Autkiem nie jezdze na codzien, wiec jak go dorwe raz za czas to wyszukuje moze i troche na sile jakis problemow. Tak to jest porownywac VW do OOOO :twisted:

Link to comment
Share on other sites

wlasnie robilem to pol nocy i wywala mi program po 20-30s...HGW...kommp zeswirowal!!

[ Dodano: 25-02-2007, 14:02 ]

:rolleyes: zaraz zrobie logi bez boxa....wczoraj zabralem poprostu uszkodzony VAG :bicz:

[ Dodano: 25-02-2007, 20:40 ]

Logi na BOX program 0 (czyli chyba tak jakby boxa nie bylo)

000Basic

d1c1ae3ba733f553.jpg

003Basic

3f5dac9aa5bf7255.jpg

011Basic

f62b9fe7a1ee5e54.jpg

003 Dynamiczne

884ee6ccbcbe1136.jpg

004 Dynamiczne

13b9136fbbdf62ec.jpg

008 Dynamiczne

0625ccbb735911d0.jpg

010 Dynamiczne

48c5f514f0cb520b.jpg

011 Dynamiczne

605ec0f12840778f.jpg

Pozniej zrobilem ciekawy tescik...jak laduje turbulum na kazdym programie (od 0 do 9 )zaraz wrzuce fotki

[ Dodano: 25-02-2007, 20:58 ]

Program 0

605ec0f12840778f.jpg

Program 1

7735c89ccbd8f4f2.jpg

Program2

b630a77e80b01dac.jpg

Program3

8a1bfed6939404c8.jpg

Program4

004f342209f27037.jpg

Program5

7dc2f46e61c6655e.jpg

Program6

f765ed4ad313395b.jpg

Program 7 pominalem (a szkoda bo widzialbym czy ta poprawa jest spowodowana zmiana programu czy przegonieniem autka)

Program8

b9e38bb1a5800e6c.jpg

Program9

49f9f14c727e1aa8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Generalnie, to otwiera mi się ciągle strona z fotosikiem, a nie te logi jak klikam :wink:

Link to comment
Share on other sites

A możesz zupełnie wyrzucić tego box'a ?

Różnice są nieduże pomiędzy poszczczególnymi programami, ale w ogóle to jakieś dziwolągi. Zresztą, gdzie ten box ma oszukiwać ? Na dawkach tylko czy na powietrzu też ?

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie nie za bardzo da sie go wyrzucic, ale na 0 powinien nic nie zmieniac.

ktore parametry sa oszukiwane to szczerze nie mam pojecia. Dawki na 100% ale wydaje mi sie ze powietrze tez...

Na forum golfa to zajmuja sie bardziej bojlerami a nie diagnoza auta, wiec nawet nie wiem czy w tym turbulum sa kierownice :rolleyes: ...na 99% tak, bo wydaje mi sie po tych logach ze sa lekko niemrawe :evil: dobrze mowie??

Link to comment
Share on other sites

ALH na pewno ma turbinę VTG, taką samą stosuje się w wersji AHF (110KM).

Co do box'a, ciężko diagnozować auto jak ma przypięte ten syf. Z założenia oszukuje ECU, a my odczytujemy z niego dane, więc mogą być nieprawdziwe. Równie dobrze to box może powodować takie cuda.

Link to comment
Share on other sites

zrobilem wykresik zeby bylo to bardzie obrazowo widac...

na 2 ostatnich programach (zielony i czerwony) widac zdecydowanie inny przebieg krzywej

8409f76e358555a9.jpg

co o tym myslicie??

Link to comment
Share on other sites

Ale to w ogóle są jakieś kretyńskie wyniki, najpierw masz dowalenie, sprzęgło wychodzi z siebie, a potem nagle zamulenie poniżej wartości oczekiwanych, dalej coś w okolicach serii.

Wywal tego box'a i wtedy zobacz jak będą wyglądały logi. Jeśli to nie wina box'a, to szukaj przyczyny w środowisku uturbionym :wink:

Link to comment
Share on other sites

No i widać, że jest pała z turbiną. Działaj ziomek :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn

czyscic trzeba :rolleyes: yhh mowilem zeby do TDI nie lac semi syntetyka to moze by nie bylo takich problemow.

Sprinter, Myslisz ze czyszczenie pomoze czy wkladac tam jakies nowe fajne turbo??

Link to comment
Share on other sites

A po co nowe, jak to nie sra olejem przez łożyska, to szczota, papier ścierny, szmaty i w ogóle takie tam zabaweczki :biggrin:

Pól syntetyk nie ma tu żadnego znaczenia, olejek kompletnie nie bierze udziału w jej sterowanku, przeca przepływa tylko ładnie przy łożyskach dla smarowania...

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn

fakt, bo to w sumie tylko kierownice tak zamulaja....w tym przypadku to chyba jedynie mechanik (silnik poprzeczny) i z wyciaganiem turbulum bedzie kupa zabawy. No nic trzeba dzialac

[ Dodano: 07-04-2007, 18:07 ]

turbulum czyste, al logi dalej mi sie nie podobaja :cry:

tu nowe logi:

003

110f0a77a9d2b2c6.jpg

008

e0bd37d1c324ea20.jpg

011

40b5a64a37cab616.jpg

cos jakby przeplywka zaczynala szwankowac

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...