alfuta Opublikowano 24 Lutego 2007 Opublikowano 24 Lutego 2007 Jak w temacie - proszę o ocenę kiedyś już opisywałem moje problemy z autem - brak mocy powyżej 100 km/h, błąd 00575. Po zabdaniu sprawy - zapieczone kierownice turbiny, dźwignia sterowania po zgaszeniu auta, nie opadała na dół. Podczas próby rozruszania kierownic, opuszczając wjchę delikatnie w dół, ona zostawała w górze. Po kilku dniach takich operacji (codziennie) i przewietrzaniu auta, problemy z zacinaniem się utąpiły (chyba - tylko na jak długo) Dopiero dziś mogłem się podłączyć z lapkiem do auta (znalazł się chętny z nowym ACERem, bez COMa). Sprzęt wykorzystany do prób: Lapek, interfejs VAG-MX1 wykonany własnoręcznie i przejściówka COM>USB firmy THOMSON <POLECAM> działa bezproblemowo i jest tania http://allegro.pl/item166348498_przejsciowka_usb_2_0_rs232_prolific_thomson.html - a więc wyjazd na test dynamiczny - bez błędów! Podczas pierwszej próby dynamicznej blok 003 - przy ok 4000-4200 zacięcie się auta jakby odcięło paliwo, zrobiłem też 011 to są pierwsze logi, z zacięciem auta po zrobieniu testu, zatrzymałem auto, zgasiłem silnik i sprawdziłem błedy - pojawił się 00575, wajcha od kierownic na dole. Wykasowałem błąd i ponownie wykonałem logi (auto zupełnie inaczej wchodziło na obroty, jakby ożyło. - oto logi po wykasowaniu błędu 00575 Po próbach wróciłem do domu, i w garażu raz jeszcze sprawdziłem - 0 Faults Found Proszę ocenić moją robotę i wyniki testu - dzięki.
spanky Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 o pierwszych logac nie bede pisał bo chyba wszystko jasne ... :twisted: natomiast w drugich po naprawie jest to samo tylko w mniejszj skali .... jak dla mnie to zaluzje sie zacinaja .... turbulum do gruntownego wyczyszczenia... generalnie nie jest zle ... albo sie rozjedzi albo trzeba bedzie wyczyscic ... p.s ide do garazu wymierzyc podłokietnik .... zapomnialem ...
alfuta Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Opublikowano 25 Lutego 2007 spanky, dzięki za ocenę - czyli kierownice dalej męczyć i wietrzyć autko :confused: a co powiesz na temat przepływki - jest OK ? Możesz podać jakieś wskazówki, gdzie jest źle, a jak powinno być (w logach), może jakaś wzorcowa tabela dla porównania ?
Gość Murzyn Opublikowano 25 Lutego 2007 Opublikowano 25 Lutego 2007 ja sie dopiero ucze...ale... przeplywka jest ok, blad w bloku 11 masz ok ok 1911o/min do 3000 o/min
Wihajster Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 Nie wiem czy ktos z was zauwazył,że zawsze w zimie jest najwiekszy wysyp takich usterek jak brak mocy i zapieczone kierownice.Chyba jedyne wyjasnienie tego zjawiska jest takie ,ze w zimie jezdzi sie poprostu w wiekszosci PSJ ze wzgledu na warumki atmosferyczne i turbulum sie zapycha nagarem blokujac sterowanie żaluzjami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się