alfuta 0 Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Jak w temacie - proszę o ocenę kiedyś już opisywałem moje problemy z autem - brak mocy powyżej 100 km/h, błąd 00575. Po zabdaniu sprawy - zapieczone kierownice turbiny, dźwignia sterowania po zgaszeniu auta, nie opadała na dół. Podczas próby rozruszania kierownic, opuszczając wjchę delikatnie w dół, ona zostawała w górze. Po kilku dniach takich operacji (codziennie) i przewietrzaniu auta, problemy z zacinaniem się utąpiły (chyba - tylko na jak długo) Dopiero dziś mogłem się podłączyć z lapkiem do auta (znalazł się chętny z nowym ACERem, bez COMa). Sprzęt wykorzystany do prób: Lapek, interfejs VAG-MX1 wykonany własnoręcznie i przejściówka COM>USB firmy THOMSON <POLECAM> działa bezproblemowo i jest tania http://allegro.pl/item166348498_przejsciowka_usb_2_0_rs232_prolific_thomson.html - a więc wyjazd na test dynamiczny - bez błędów! Podczas pierwszej próby dynamicznej blok 003 - przy ok 4000-4200 zacięcie się auta jakby odcięło paliwo, zrobiłem też 011 to są pierwsze logi, z zacięciem auta po zrobieniu testu, zatrzymałem auto, zgasiłem silnik i sprawdziłem błedy - pojawił się 00575, wajcha od kierownic na dole. Wykasowałem błąd i ponownie wykonałem logi (auto zupełnie inaczej wchodziło na obroty, jakby ożyło. - oto logi po wykasowaniu błędu 00575 Po próbach wróciłem do domu, i w garażu raz jeszcze sprawdziłem - 0 Faults Found Proszę ocenić moją robotę i wyniki testu - dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 o pierwszych logac nie bede pisał bo chyba wszystko jasne ... :twisted: natomiast w drugich po naprawie jest to samo tylko w mniejszj skali .... jak dla mnie to zaluzje sie zacinaja .... turbulum do gruntownego wyczyszczenia... generalnie nie jest zle ... albo sie rozjedzi albo trzeba bedzie wyczyscic ... p.s ide do garazu wymierzyc podłokietnik .... zapomnialem ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfuta 0 Posted February 25, 2007 Author Share Posted February 25, 2007 spanky, dzięki za ocenę - czyli kierownice dalej męczyć i wietrzyć autko :confused: a co powiesz na temat przepływki - jest OK ? Możesz podać jakieś wskazówki, gdzie jest źle, a jak powinno być (w logach), może jakaś wzorcowa tabela dla porównania ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Murzyn Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 ja sie dopiero ucze...ale... przeplywka jest ok, blad w bloku 11 masz ok ok 1911o/min do 3000 o/min Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Nie wiem czy ktos z was zauwazył,że zawsze w zimie jest najwiekszy wysyp takich usterek jak brak mocy i zapieczone kierownice.Chyba jedyne wyjasnienie tego zjawiska jest takie ,ze w zimie jezdzi sie poprostu w wiekszosci PSJ ze wzgledu na warumki atmosferyczne i turbulum sie zapycha nagarem blokujac sterowanie żaluzjami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now