Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Logi


alfuta
 Share

Recommended Posts

Jak w temacie - proszę o ocenę

kiedyś już opisywałem moje problemy z autem - brak mocy powyżej 100 km/h, błąd 00575. Po zabdaniu sprawy - zapieczone kierownice turbiny, dźwignia sterowania po zgaszeniu auta, nie opadała na dół. Podczas próby rozruszania kierownic, opuszczając wjchę delikatnie w dół, ona zostawała w górze. Po kilku dniach takich operacji (codziennie) i przewietrzaniu auta, problemy z zacinaniem się utąpiły (chyba - tylko na jak długo)

Dopiero dziś mogłem się podłączyć z lapkiem do auta (znalazł się chętny z nowym ACERem, bez COMa).

Sprzęt wykorzystany do prób: Lapek, interfejs VAG-MX1 wykonany własnoręcznie i przejściówka COM>USB firmy THOMSON <POLECAM> działa bezproblemowo i jest tania http://allegro.pl/item166348498_przejsciowka_usb_2_0_rs232_prolific_thomson.html

- a więc wyjazd na test dynamiczny - bez błędów!

Podczas pierwszej próby dynamicznej blok 003 - przy ok 4000-4200 zacięcie się auta jakby odcięło paliwo, zrobiłem też 011

to są pierwsze logi, z zacięciem auta

LOG_003_A.jpg LOG_011_A.jpg

po zrobieniu testu, zatrzymałem auto, zgasiłem silnik i sprawdziłem błedy - pojawił się 00575, wajcha od kierownic na dole. Wykasowałem błąd i ponownie wykonałem logi (auto zupełnie inaczej wchodziło na obroty, jakby ożyło.

- oto logi po wykasowaniu błędu 00575

LOG_003.jpgLOG_011.jpg

Po próbach wróciłem do domu, i w garażu raz jeszcze sprawdziłem - 0 Faults Found

Proszę ocenić moją robotę i wyniki testu - dzięki. :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

o pierwszych logac nie bede pisał bo chyba wszystko jasne ... :twisted:

natomiast w drugich po naprawie jest to samo tylko w mniejszj skali .... jak dla mnie to zaluzje sie zacinaja .... turbulum do gruntownego wyczyszczenia... :wink:

generalnie nie jest zle ... albo sie rozjedzi albo trzeba bedzie wyczyscic ...

p.s ide do garazu wymierzyc podłokietnik .... zapomnialem ... :wink:

Link to comment
Share on other sites

spanky, dzięki za ocenę - czyli kierownice dalej męczyć i wietrzyć autko :confused:

a co powiesz na temat przepływki - jest OK ?

Możesz podać jakieś wskazówki, gdzie jest źle, a jak powinno być (w logach), może jakaś wzorcowa tabela dla porównania ?

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem czy ktos z was zauwazył,że zawsze w zimie jest najwiekszy wysyp takich usterek jak brak mocy i zapieczone kierownice.Chyba jedyne wyjasnienie tego zjawiska jest takie ,ze w zimie jezdzi sie poprostu w wiekszosci PSJ ze wzgledu na warumki atmosferyczne i turbulum sie zapycha nagarem blokujac sterowanie żaluzjami :evil:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...