Skocz do zawartości
IGNOROWANY

układ chlodzenia, nierowne obroty


Adrian999

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, jestem tu nowy i chcialbym przedstawic Wam moj problem. Kiedy temperatury na zewnatrz zaczeły spadac samochod nie nagrzewał mi sie do 90'  wymieniłem termostat na oryginalny bahr, dalej to samo bylo wiec wymienilem czujnik temp. ten z tylu sinika, dalej bez poprawy. nie mialem innego pomyslu wiec wrzucilem przed chlodnice karton i teraz jest w miare poprawnie, tyle ze od czasu wymiany tych rzeczy samochod zaczal źle chodzic i na benzynie i na gazie tzn telepie go na wolnych obrotach a podczas jazdy nieraz brakuje mu mocy, nieraz jakby cos sie przestawiło i nie ma sily. Wyskakiwal mi caly czas blad sondy za katalizatorem sprawdzilem i rzeczywiscie nie bylo na niej przejscia wiec wymienilem na nowa boscha, po wkreceniu dalej to samo samochod telepie na wolnych i dalej wyskakuje blad sondy czy to jej wina ze samochod tak chodzi? i co zrobic zeby ona zaczela chodzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z ogrzewaniem też tak miałem nie wiem jak to sie stało ale układ był zapowietrzony mechanik wyplukal cała nagrzewnice nowy płyn odpowietrzanie i narazie jest [emoji108] co chodzi o sonde to może nie ma odpowiedniego napięcia ja miałem podobnie pokazał się błąd kupiłem emulator i lata podjedz do dobrego elektryka lub warsztatu niech to sprawdza przyczyną musi gdzieś być a tylko sondę pokazuje czy coś więcej

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Sprawdź świece jeszcze cewki zapal auto i pojedynczo wyciągaj każda może cewke szlak trafia na którymś cylindrze może przeplywka zacznij od takich podtawowych czynności

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobilem juzz 1000km to uklad sammpewnie by sie odpowietrzyl, narazie z tym kartonem jest ok i nie wyjmuje go. ale czytalem ze tez silniki maja swoja mape chlodzenia silnika i termostat jest elektryczny wiec CPU otwiera go i zamyka kiedy chce, w zaleznosci od potrzeb. swiece kupilem i zalozylem nowe, cewki sa 3 nowe jedna stara ale nieraz jak mu cos odbije to chodzi normalnie. Wczoraj jechalem dluzsza trase ok400km po 150 zatrzymalem sie zatankowac jechal w calkiem dobrze a po zatrzymaniu i zatankowaniu pierwsze kilkadziesiat km znowu nie mial siły. Bład tylko P0130 wyskoczył tj. obwód sondy. podpinalem kompa to tej drugiej nie widzi ani napiecia ani korekty. Tylko czy druga sonda odpowiada za wolne obroty? a co do emulatora to chba nie tu problem , bo jakies napiecie i korekte by pokazywal, a i katalizator tez mam tylko nie wiem w jakim stanie

Edytowane przez Adrian999
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta druga sonda nie ma nic do obrototow ona wylapuje tylko spaliny ja można usunąć z komputera na stałe i nic się nie dzieje z autem było na forum dużo o tej sondzie

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie, czyli dalej nie wiem co sie dzieje z moim samochodem. A pierwsza sonda juz wplywa na wolne obroty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę tu o jednym.
Gdy staniesz i jest zimno..
Może podciśnienia brakuje a dlaczego?
Jeżeli mnie pmiec nie myli to czytałem na tym forum lub Passat forum o takim samym problemie.
Mówię tu o trojniku gumowym, który jest na grodzi między silnikiem a podszybiem. Stara guma marznie i zakurcza się na zimnie/mrozie i zadusza podciśnienie. Chłopaki wstawaja tam coś w rodzaju tulejki. Pedał hamulca nie twardnieje? Czy słychać wyraźne syczenie/wyraźny szum powietrza gdy przyspieszasz? Czy po odpaleniu trzęsie silnikiem jakby na 3 garnki? Klekot głowicy po dłuższym postoju? Sprawdzilbym/bez wahania zmienilbym tzw. Śrubę odpowietrzajacą - mały okrągły plastik na wezu między wacum a servem/ znajdziesz po odkreceniu zbiornika wyrownawczego na płyn chłodniczy.
Tak jak z trojnikiem - zakurcza się stara guma i dławi podcisnienie.
Oto link https://a4-klub.pl/topic/343641-twardy-pedał-hamulca/#comment-4745317

Drugi:
post #12
http://forum.vw-passat.pl/threads/128932-Problem-z-wolnymi-obrotami-w-1-8T-AWT-Solved?highlight=17887

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...