Skocz do zawartości

snake1000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O snake1000

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Jelenia Góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia snake1000

0

Reputacja

  1. Z rury dolotowej (czwórnik) w dół i pod kolektor ssacy. Pytałem o to mechanika - jest to fragment/część odmy. U mnie to samo - zerwana łączka. Olej wydostaje się i wilgotny silnik od oleju po stronie grodzi. Może po wiejsku, ale ja rozwiązałem to tak: Izolacja elektryczna (parciana nie plast/elastyczna) owijasz tą cienką w miejscu łączenia z czwornikiem dolotu tak, aby łącze bylo ciasne/spasowane. Opaska plastikowa od dołu tak, aby po założeniu dolotu mozna bylo tą opaską dociagnac tą cienka rurke do czwornika a miejsce łączenia w miare szczelne i nie bedzie brac lewego powietrza. Może McGAJWER zrobiłby to lepiej, ale u mnie działa i jest sucho. No i mysle, ze im rzadszy olej lejesz tym czysciej bedziesz miec w dolocie. Czytalem gdzies na forum, ze podobny problem i ponoc po chwili lookania rozwiazal gość, ktory zajmuje sie motocyklami. Powiedzial cos w stylu odma zle to nigdy nie bedzie dzialac dobrze i po malym miszmaszu wlasciciel ALTka ma spokoj z odmą, braniem oleju itd. Sam nie potrafie tego znaleźć durna pała jestem. Zapłaciłbym. Nie wiem ile w tym jest prawdy, ale przedmuchy i olej w dolocie są powodem uszk. wariatora. Jest tu na forum kilka łebskich facetów w tych tematach... Może podpowiedzą lub zdementują. W Wałbrzychu jest firma, która przetacza tłoki na szersze pierścienie olejowe i konczysz temat brania oleju. M.in. mają sprzęt tokarnie, szlifiernie, robia glowice jezeli trzeba. Impreza kosztuje 500zł. Jeden myk tylko... Musisz dostarczyc im silnik. Po rozmowie z gościem - koniec problemów olejowych w ALT. Mroziu Wysłane z Xperia Z przy użyciu Tapatalka
  2. Moim zd. Uszczelka pod głowicą. Miałem tak samo. Czy pali normalnie zwłaszcza na zimno? Po postoju np. 1h? Ciężko pali i jakby na 2 lub 3 cylindry po kilku/kilkunastu sek. chodzi w miarę normalnie? Na gorącym jak dojedziesz do domu wypuść popuść ciśnienie korkiem na zbiorniczku, żeby węże zmiękły - rano zapali dużo lżej. U mnie brak nagromadzonego ciśnienia (spalin w ukł. chłodzenia) powodowało to, że mniej płynu wepchało się do cylindrów i paliła dobrze rankiem na zimno (świece nie toneły w płynie chłodniczym). Naprężenia - głowica Alu, uszczelka metalowa blok sam nie wiem chyba żeliwne rozszerzają się i kurczą inaczej ze wzgl. na temp. Ja np. zaliczyłem morze z 1 dolewką (500 km z Jeleniej G.) powrót tak samo i dała radę. Ale jak to się mówi wokół komina na 200km musiałem dolać 5l płynu. Codziennie rano około 1,5 do 2 litrów gdy 200km np. robiłem przez 3 dni do tego nigdy nie wiedziałem czy za 2h lub rano odpali. Przez takie jej kaprysy straciłem pracę szef myślał, że jaja sobie robię rano w pracy jeździłem swoim a i z groszem było kiepsko, żeby to naprawić od ręki. Ręce mi opadły i załamałem się. Znajdź mechanika z jajami, który ogarnie ci uszczelkę pod głowicą. Przy okazji sprawdzi pasek rozrządu, łancuszek i napinacz, wariator, nastawnik (olej i ciśnienie tzw. Öldrück)... To wszystko trzeba zdjąć i tak po drodze. Gdyby coś pisz... Zapodam namiary, może coś podpowiem/pomogę. Mroziu Wysłane z Xperia Z przy użyciu Tapatalka
  3. Płyn chłodniczy ubywa? Węże twardnieją? U mnie zalewała cylindry płynem chlodniczym po czym nie mogłem odpalić. Nie mogła wypluć płynu, którym dławiła się na postoju. Po przyjeździe (ciepla) zaraz jechałem dalej - odpalała bez problemów. Jak ostygła, gadala na 1 może 2 cylindry i zjeżdżałem akumulator w nerwach. Dławiła się własnymi płynami - wyszło po zdjęciu głowicy. Gorący pod ciśnieniem płyn pchał się w cylindry podczas stygniecia. Okazało się... Uszczelka pod głowicą. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  4. Dołączam się do tematu... Begineer - mam dokładnie te same objawy. Postawiłem auto do warsztatu cały zestrachany, że coś zatarłem... Mechanik zmienił mi 4 grube gumy na dolocie - tuż przy głowicy. Odebrałem auto po 4 dniach - mechanik powiedział - możesz jeździć... Zapytałem - ciśnienie oleju jakie ma - manometrem podłączał się - 4 bary mniej więcej stałe - na zimnym i ciepłym. Zapłaciłem 550zł z "diagnostyką". Stan oleju - tuż przy max - OlDruck nadal włącza się tak jak się włączał. OlDruck z czerwoną konewką włącza się przy spokojnej jeździe najczęściej... przygazówka - kontrolka gaśnie... Jeżeli nadal jadę bez zmian mimo włączonej kontrolki - cały czas czerwona konewka - OlDruck... potem przygazuję... - gaśnie. Mam to auto od listopada i już ręce mi opadają spłukałem się na zakup tego auta... teraz tonę w długach - nie mam czym jechać... nie zarabiam w pracy... To nie grzeje w środku, to pali na 3 gary jak jest zimno. odpowietrzanie itd. Teraz coś znowu z ciśnieniem oleju. Ładniusia? tak... ale chyba tylko to... Zakochałem się w tym aucie - ale okazuje się, że to tak na prawdę upośledzone auto w wielu przypadkach... Jestem z Jeleniej Góry - nie potrafię znaleźć tu mechanika, który uzdrowiłby moją niunię...
  5. Myślę tu o jednym. Gdy staniesz i jest zimno.. Może podciśnienia brakuje a dlaczego? Jeżeli mnie pmiec nie myli to czytałem na tym forum lub Passat forum o takim samym problemie. Mówię tu o trojniku gumowym, który jest na grodzi między silnikiem a podszybiem. Stara guma marznie i zakurcza się na zimnie/mrozie i zadusza podciśnienie. Chłopaki wstawaja tam coś w rodzaju tulejki. Pedał hamulca nie twardnieje? Czy słychać wyraźne syczenie/wyraźny szum powietrza gdy przyspieszasz? Czy po odpaleniu trzęsie silnikiem jakby na 3 garnki? Klekot głowicy po dłuższym postoju? Sprawdzilbym/bez wahania zmienilbym tzw. Śrubę odpowietrzajacą - mały okrągły plastik na wezu między wacum a servem/ znajdziesz po odkreceniu zbiornika wyrownawczego na płyn chłodniczy. Tak jak z trojnikiem - zakurcza się stara guma i dławi podcisnienie. Oto link https://a4-klub.pl/topic/343641-twardy-pedał-hamulca/#comment-4745317 Drugi: post #12 http://forum.vw-passat.pl/threads/128932-Problem-z-wolnymi-obrotami-w-1-8T-AWT-Solved?highlight=17887
×
×
  • Dodaj nową pozycję...