Skocz do zawartości

marcin3012

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin3012

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Tłuchowo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

255 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marcin3012

0

Reputacja

  1. Witam. Tak jak kolega wcześniej napisał powodem był niesprawny czujnik. Wymieniony i auto śmiga bez zarzutu. Dziękuję wszystkim za pomoc. Zamykam temat ?
  2. Hej, miałem po objawach identyczny problemn niedawno Błędów brak na kompie. Okazało się, że czujnik temperatury zawyżał temperaturę z silnika. Na zegarach było wzorowo, po rozgrzaniu niby 90 stopni pokazywał. Ale po sprawdzeniu okazało się, że zawyżał o 20-30 stopni do komputera silnika. Też nie odpalał i gasł na zimnym. Porównaj temperaturę silnika z otoczeniem po tym jak silnik kompletnie ostygnie. W sekcji instrumentów i silnika oddzielnie. Witam. Dzięki za pomoc. Dziś byłem u mechanika,wymieniony został filtr i zrobiliśmy przegląd pompy. Różni się trochę od oryginału ,ssak jest wyżej w nowej o 15 mm. Sprawdziłem stara pompę,działa,na sitku nie ma żadnych nieczystości. Teraz nie wiem czy się zaciela czy mechanik nie sprawdzał jej po wymontowaniu. Temperature sprawdzę jutro. Jeżeli jest tak jak napisałeś golfagn podmienie go na nowy. To jest ten za silnikiem na górze,zielony? AUDI A4 B5 B6 B7 A6 C5 CZUJNIK TEMPERATURY WODY 5560095861 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 16,99 zł - AUDI A4 B5 B6 B7 A6 C5...
  3. Witam ponownie. Chyba jestem na dobrej drodze w namierzeniu usterki w moim aucie. Nie napisałem i tym wcześniej, po wymianie pompy paliwa wskaźnik poziomu paliwa działał odwrotnie,tj im więcej jeździłem wskaznik pokazywał że paliwa przybywa. Po konsultacji z mechanikiem podmienił podobno czujnik ze starej pompy. Po tym niby wskaźnik zadziałał prawidłowo. Wczoraj,gdy wskaźnik poziomu paliwa wskazywał że mam jeszcze pół zbiornika, pojechałem na stację paliw z zamiarem dolania paliwa do pełna. Ku mojemu zdziwieniu zatankowałem 54 litry paliwa co jest niemożliwe patrząc że wskaźnik ,ewidentnie pokazywał pół zbiornika. Zbiornik ma pojemność 70 litrów ? Przejechałem około 1 km,silnik nie zgasł,pracował normalnie. Dziś rano odpalił z pierwszego , wszedł na ssanie normalnie , obroty i praca wzorowa. Teraz nasuwa się pytanie,czy pompa nowa to jakieś badziewie,czy mechanik nie założył jakiegoś zamiennika, czy z innego modelu auta. Może jest uszkodzony przewod od niej lub coś nieszczelne przy pompie. Może się ktoś wypowiedzieć,macie jakieś pomysły?
  4. Niestety nie znam się na diagnostyce i nawet nie wiem gdzie patrzeć. W dzisiejszej sytuacji w Polsce i na świecie nie mam za bardzo możliwości znalezienia fachowca który by mi to zrobił. Zapewne masz rację co do kąta,to doraźna i chwilowa naprawa powiedzmy,po czyszczeniu błąd się nie pokazał i auto jeździło parę dni bez zastrzeżeń. Może jest jakiś inny sposób żeby znaleźć co mu dolega i usunąć powód tych usterek... Proszę pomóżcie ,auto jest mi potrzebne w tych trudnych czasach ?
  5. Witam wszystkich. Proszę was o pomoc w zlokalizowaniu przyczyny usterek tj temacie. Nie mam już pomysłów co jest tego przyczyną. Moje auto to Audi A4 B6,2.0 benzyna ,alt 130 km. Pierwszy objaw miał miejsce ponad miesiac temu, auto najpierw przerwało ,potem zgasło. Mimo wielu prób już nie odpalił,tylko parę razy na dwie sekundy i gasł. Mechanik stwierdził że to pompa paliwa i wymienił ja razem z koszem na nowa. Po tej naprawie auto odpalało na zimnym, wchodziło na ssanie normalnie ,po chwili schodziło z niego i pracowało dobrze. Po przejechaniu paru kilometrów, gdy silnik się rozgrzał,auto gasło i po kilku próbach uruchomienia znowu odpalało . Nastepnie podobnie,jakiś czas dobrze i znowu brak mocy,reakcji na pedał gazu i auto gasło. Zauważyłem że wskaźnik paliwa działa odwrotnie. Po powrocie do mechanika wymiana świec,sprawdzenie czy prąd dochodzi do pompy i jej coś nie rozłącza,wszystko dobrze. Sprawdzenie czujnika położenia walka rozrządu,podmiana, problem nie znikł ? Sprawdzenie przepustnicy i jej adaptacja nic nie pomogło. Kody błędów wyświetlone po podłączeniu do kompa 17927 i 16804 (zdj 1). Czyszczenie kata pomogło na tyle że przez parę dni auto jeździło jak marzenie niestety nie ma dlugo ,drugi błąd znikł ? Ręce opadają... Teraz na zimnym nie chce odpalać a jak już odpali nie ma ssania ,obroty normalne około 900. Po dodaniu odrazy gazu dławi się i gaśnie,gdy trochę się rozgrzeje znowu odpala na dotyk i do pewnego momenu jest super aż nie zgasnie na wolnych obrotach. I od nowa parę razy próba uruchomienia ,odpala i znowu po kilkuset metrach gaśnie na wolnych. Czy ktoś może się wypowiedzieć i coś doradzić bo ja już nie mam siły ani pomyslow. Może wrócić do początku problemu i sprawdzić układ paliwowy i ta nowa pompę ?
  6. Witam. Proszę was o pomoc bo już nie wiem co się dzieje z moim Audi A4 B6 ALT. Mianowicie było tak ,auto zgasło i już nie chciało odpalić po czym zaprowadziłem je do mechanika. Po powrocie z warsztatu auto odpala i jeździ normalnie lecz na niskich obrotach gaśnie. Sprawdziłem cewki i świece,są w porządku. Ostatnio mechanik wymienił mi pompę paliwa i założył nową uszczelkę pod kolektorem ssącym. Podpinając do vaga pokazuje się błąd 17927- regulacja walu rozrządu blok pierwszy;usterka-nieciągły. Oprócz tego błąd o sprawności katalizatora 16804. Skończyły mi się pomysły a nie chce wymieniać wszystkiego pokolei,proszę pomóżcie ?
  7. Witam. wki spraw Mam taki mały problem z podświetleniem tablicy rejestracyjnej,mianowicie nie działa ? Żarówki led sprawdziłem ,dziąłają. Sprawdzając miernikiem styki otrzymałem wartość ujemna od -0,25 do -0,64 V. Chciałbym uniknąć mandatu i samemu to naprawić ? Szukajac bezpiecznika odpowiedzialnego za te oświetlenie nie znalazłem go w skrzynce bezpiecznikow. Szukając na forum potwierdzilo sie to ,ze nie ma takowego. Dalej moje pomysły sie już koncza niestety. Wie moze ktos co moze być przyczyna braku pradu? Od czego zacząć? Pomóżcie
  8. Ok,dzięki. Też myślałem o tych dwóch firmach. A co do kosztów to jak to wygląda?
  9. Witam. Wie może ktoś jakie sprzęgło kpl było montowane na pierwszym montażu w b6,2.0 ,alt? Jestem właśnie przed wymianą i zastanawiam się które kupić. Druga sprawa czy wiecie jaki będzie koszt bo z tego co oglądałem w różnych sklepach ceny się różnią,chodzi mi o to czy do mojego auta potrzebuje tego w okolicach 500 zł czy grubo ponad tysiąc.
  10. Witam. Nie wiem czy w dobrym miejscu założyłem ten temat,jeżeli tak to wybczcie ;-) Mam taki problem z swoją Audi A4 B6 2001 r silnik ALT 131 KM, mianowicie auto nie grzeje w środku. Dopiero powyżej 3000 obrotów puszcza gorące powietrze do środka kabiny. Do tego jest wyciek płynu chłodniczego,na 50 km musiałem dolać prawie litr płynu. Byłem u mech z pytaniem czy mogę jeździć tak przez dwa dni ,do sewisu małego na który jestem umówiony pojutrze, powiedział ze nie mogę po tym jak stwierdził CO2 w układzie chłodzącym. Samochodem jeździłem około tyg bez ogrzewania,nic więcej się nie dzieje,temp dochodzi do 90 stopni i nie rośnie dalej,nic za bardzo nie słychać gdy silnik pracuje ,pracuje równo ,nie stracił na mocy. Pomocy,co to może być? czy wyciek jest sprawcą tego że nie działa ogrzewanie? Proszę o odpowiedz i z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
  11. Witam. Po wymianie oleju w silniku i wszystkich filtrach (olej Castrol Edge 5w40 ,filtr paliwa i oleju Knecht,filtr powietrza Pipercross oraz filtr kabinowy Bosch) gdy uruchomie silnik po chwili włącza się wentylator Po przejechaniu 20 km ciągle pracował.Chyba tak nie powinno być i dlatego proszę o pomoc i rade. Dodam iż wcześniej miałem problem z kontrolką check i po wizycie u pierwszego mechanika stwierdzono ,że to niesprawny kat(wykasował błąd ale po chwili wrócił) ,po wizycie u drugiego,tego co zmieniał olej i filtry, stwierdzono że to czujnik temp cieczy (po przejechaniu około 200 km nie zapaliła się jeszcze kontrolka check) W następnym tygodniu jadę do trzeciego,zobaczę co on stwierdzi ... Pozdrawiam.
  12. Witam.Dzięki za odp.Byłem u innego mechanika i po wpieciu sie w kompa stwierdzil ,ze to wina czujnika temp,podobno uszkodzony ale to dziwne bo na zegarze pokazuje temp i raczej dobrze...W nastepnym tyg jade jeszcze do jednego,zobaczymy co on stwierdzi Dodam ze ten skasował błąd i jak narazie nie zapalił się check. Drugi problem jaki zauważyłem to po wymianie filtrów i oleju po uruchomieniu silnika włącza się wentylator a raczej tak nie było wcześniej ???
  13. Witam.Mam taki problem z moją audi,otóż od niedawna zapaliła mi się kontrolka check.Pojechałem do mechanika wczoraj,podłączył pod komputer i stwierdził, że to wina katalizatora bo nie jest już w pełni sprawny.Wykasował błąd i ostrzegł ,że to nie pomoże i za chwilę znów się zaświeci check,i miał racje... Stwierdził,że można wymienić katalizator na nowy (koszt około 1800 zł) lub można oszukać czujnik wstawiając jakąś tulejke pomiędzy sondą lambda a katalizatorem (koszt 100 zł) i wtedy problem zniknie. Co o tym sądzicie,czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...